ømme/plutselig varm.

babynusse87

Elsker forumet
kan det være tegn på fødsel hvis brystvortene har blitt ømme(har ikke vært det på evigheter) hihi og hvis jeg går rundt med rare temperatur forandringer i kroppen?? plutselig glod varm i ansiktet[:D] sikkert kjempe teite spørsmål men.. merker jo at noe er annerledes.. hehe må le litt av meg selv[:D]

Aner ikke, men er festlig hvor mye rart man opplever av kroppsforandringer når man er gravid[:D]

har aldri hørt at det kan være ett tegn.. men jeg har jo ikke peiling heller da[:D] hihi.. er jo lov å håpe[:)][8D]

Har det akkurat som deg. Føler jeg koker i ansiktet hele tiden nå mens resten av kroppen ikke er så varm. Skal dessuten ingenting til før jeg blir helt rød i ansiktet også...bare jeg ler litt blir jeg varm og kjemperød. Ikke noe irriterende nei...! [8|][8|] Brystene er også blitt skikkelige ømme i det siste også, spes brystvortene.

ORIGINAL: Ulva

Har det akkurat som deg. Føler jeg koker i ansiktet hele tiden nå mens resten av kroppen ikke er så varm. Skal dessuten ingenting til før jeg blir helt rød i ansiktet også...bare jeg ler litt blir jeg varm og kjemperød. Ikke noe irriterende nei...! [8|][8|] Brystene er også blitt skikkelige ømme i det siste også, spes brystvortene.

hurra for at vi er to[:D] hm... lurer på hva det kan være som gjør det sånn.. bortsett fra hormoner da[:D] hehe

Back
Topp