ømhet i magen?!

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Kjenner meg så øm og stinn i magen i dag - liksom sår følelse øverst i magen... noen som kjenner igjen noe lignende?!
 
Ja, trur kanskje det er fordi babyen driver på en del i samme området om dagen. At man blir litt banka på innsiden?
 
Jeg har iallefall tidvis hatt den stinne følelsen. Jeg har rett og slett følt meg "sprengt" i magen. Liksom supermett etter tidenes måltid, bare at det ikke forsvinner :p
 
Har egentlig hatt det slik hele denne graviditeten. Vondt hver gang noe klemmer på magen.
 
Ja da er det sikkert normalt. Er jo heeeelt stinn og vet det er en veldi stor baby der inne i forhold til magemål..

Er ikke øm i områder han sparker men ovenfor på en måte... Men nå er det kombinert med (sorry) en del luftsmerter i tillegg så er vel helt normalt .. Stinn som en ballong!
 
Her også! Er stufullt i magen! Kommer hun ikke ut snart på vanlig vis, presser hun seg snart ut av navlen, kjennes du ut som;-) Vondt å sitte vanlig, er liksom ikke plass til oss begge. Får håpe vi er i mål snart alle sammen:)
 
Ja da er det sikkert normalt. Er jo heeeelt stinn og vet det er en veldi stor baby der inne i forhold til magemål..

Er ikke øm i områder han sparker men ovenfor på en måte... Men nå er det kombinert med (sorry) en del luftsmerter i tillegg så er vel helt normalt .. Stinn som en ballong!
Ja! Vært plaget med litt Luftsmerter jeg også. Komboen av Luftsmerter + en 3kg's baby i magen er ikke en god kombo :p
 
Back
Topp