øm\sår i musa-

peggy

Gift med forumet
hva hjelper mot de da ?
ikke sår som i blemmer eller sår, men de er sårt\ømt.
trenger litt tips jenter..
prøver å smøre meg aloe vera., men virker ikke heelt

har tatt canesten kur, men de snodiger er at de IKKE klør..
hehe tammis, er over 2 uker siden vi pulte, åå dekom etterpååå. lever neste i sølibat nåå.. [:'(]
er bare ømt,

Generelt er jo såre slimhinner ikke så unormalt ved svangerskap.
Hvis canesten ikke virker er nok en tur til lege påkrevet, spesielt når du er gravid.

ORIGINAL: FF

Hvis canesten ikke virker er nok en tur til lege påkrevet, spesielt når du er gravid.

ja må nok de... ska t jm om 1 uke. hører med hu først:) er i fin form, og alle urin prøve har vært fine- såå er no bare litt tørr\ ekstra følsom.

ORIGINAL: peggy

ORIGINAL: FF

ja må nok de... ska t jm om 1 uke. hører med hu først:) er i fin form, og alle urin prøve har vært fine- såå er no bare litt tørr\ ekstra følsom.
Ville dratt til lege uanstt jeg. Kan jo være det er noe som burde behandles.

må bruke masse glidemiddel iallefall. ja hold en kald klut på. og få de til å sjekke for mer en bare sopp(har ikke peil på hva man kan ha der nede, men de har vel peil de hos legen[;)])

jeg var også veldig øm når jeg var gravid, men jeg fikk beskjed av legen at det var vanlig under svangerskapet....

ORIGINAL: Silly

jeg var også veldig øm når jeg var gravid, men jeg fikk beskjed av legen at det var vanlig under svangerskapet....

Back
Topp