øm og hoven

februarogmars:)

Betatt av forumet
er det flere enn meg som fortsatt venter på babyene som er ømme og hovne mellom beina? kjenner nesten ut som om lillebror allerede er født siden det er så hovent og ømmt der at det er vont og sitte. sliter veldig med bekkenløsningen også nå på slutten og kjenner at dette begynner å tappe krefter. skjønner ikke hvordan jeg skal få til å slappe av og hvile når jeg hverken klarer å sitte i ro eller ligge på siden for å sove. svimer av dersom jeg ligger på ryggen
 
Jeg var veldig hoven og øm den siste måneden av svangerskapet..var nesten vondt å tørke meg etter å ha vært på do siden det var så ømt.
Nå er alt helt normalt igjen :)
 
Å, det er ikkje noko godt nei. Er øm og hoven av og til, einaste råda eg har mot det er: varmeflaske eller kald våt klut.
Ein gong hjalper det eine, og nestegong det andre. Så ein må nesten prøve seg fram.

Eg tar det uansett som eit godt teikn, vil tru det hjelper på "elastikken" der nede.
Hos dyr(sau, geit, ku) er i allefall eit typisk fødselsteikn at dei hovnar opp og bli raudare bak(ved fødselsopninga), når det nærmar seg. Så vil tru vi har noko til felles med dyra;)
Er ikkje slik at det då blir fødsel veldig nært, men siste tida er det det som er normalen hos dyr. Og eg har endå ikkje opplevd dyr som revnar under fødsel, så derfor seg er på det som noko positivt;)
 


esilenot skrev:
Jeg var veldig hoven og øm den siste måneden av svangerskapet..var nesten vondt å tørke meg etter å ha vært på do siden det var så ømt.
Nå er alt helt normalt igjen :)



sign.. veeldig vondt var det... alt det er borte nå
 
Back
Topp