økt hårvekst

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Off, synes dette er pinlig e.. Men etter e blei gravid, så har e fått økt hårvekst på magen og rundt brystene.. Spurte sambo om han la merke til de, men de gjorde han ikke.. Men e syns de er sjenerende..
Er det noen med samme problemet??
Hva gjør dere eventuelt? (Er redd for å fjerne de, og at de skal bli mørkere og kraftigere av det)

Hmm, har ikke merket noe nei.. Ekkelt da[&:]
Har vi hormoner som virker inn sånn på hårveksten når vi er gravide kanskje?
Eller så er det bare noe du synes selv[:)]

Jeg fikk det da jeg blei gravid i sommer, og selvom jeg mistet har det ikke blitt borte igjen. Nå er det blitt enda mer dun på magen.. Vurderer å bare fjerne det, men er redd det vil komme opp stivere og mørkere hår i stedet..

Oh yes! her vokse d hår på magen...[:@] Nei skal ikkje fjerne de... då kommer d jo enda mer hår, så d e uaktuelt!

Nei har ikke de probleme på de områdene men på leggene i stede.. Der vokser det så det koster etter, får jeg ble gravid barberte jeg leggene 1 gang i mnd men nå må jeg ta det 1 gang pr 14 dag ca.. Og der er et stort ork akuratt nå, lurer på hvordan det blir når jeg er høygravid[:D]

Kan hende e overreagera litt, og e litt hysterisk[8D]
Men i første omgang får e kjøpe nokke sjølbruning, og smøre på[:D] Hehe, e jo kjempebleik etter vinteren, og da vise det sikkert litt mer uansett[:)]

Har fått mye hår på magen jeg også [:(]Spes etter 2 mnd begynte det..Ikke så gøy når jeg skulle sole meg i Thailand nei [:@]

uff ja jeg kjenner meg igjen der[&o] det er ikke noe kjekt...syns også det er sjenerende...gleder meg ikke akkurat til jeg skal sprade i bikini...
men men...får håpe de forsvinner når babyen kommer[;)]

Har det akuratt likens, har fått "veiviser", å "veiviser" oppover magen [:-]
Åsså har jeg plutselig fått noen lange kjønnshår på siden av der den egentlig skal være.
Typen sier han ikke ser dem, men jeg syns ikke det er noe gøy, gruer meg litt til i sommer jeg:/

Eg mister hår eg.
På hodet. MASSE.

nå har jeg ikke fjernet hår på magen enda (har ikke fått så mye hår der enda tror jeg), men fjerner håra på beina med epilator (maskin som drar ut håra, samme prinsippet som voksing). Dette har jeg gjort siste par åra og håra har IKKE blitt mørkere og stivere, men lysere og tynnere.. de holder seg også borte ganske lenge etter fjerning, og når de kommer igjen så merkes det nesten ikke, i motsetning til skjegget som kommer etter barbering. Så når/viss jeg får hår på magen så kommer jeg ikke til å være i tvil om å fjerne de slik i alle fall!:)

jeg har fått noen rundt brystvortene og et par tre under navlen.. ikke særlig fint,så jeg napper de ut jeg[:)]

Jeg hørte ett lite kjerringråd at viss hårveksten øker i svangerskapet er det ett tegn på at det er en gutt som ligger i magen...

Back
Topp