økonomisk deprimert...!!!!!!

supermamma!!!

Flørter med forumet
er så lei av og aldri ha råd til noe.. var hos tannlege i dag måtte betale 4000kr, noe jeg ikke har råd til. må dit i morra og betale 3000kr.. pluss trekke tenner som også blir dyrt.. fått så mye problemer med tennene etter jeg gikk gravid.. så det koster virkelig og få barn......

har mange ganger ikke råd til mat. bruker aldri penger på meg selv, sønnen min får såvidt det han trenger.. jeg tjener jo over ti tusen i måneden så jeg fatter ikke at det er mulig.. ble så deprimert i dag. må ta opp lån eller finne meg svarte jobber for og kunne betale tannlege regningen..sånn er det hele tiden. alltid noe regninger eller dritt som skal betales..
lei av og ha det slik... men jeg er vel ikke den eneste ..

samboer må jobbe ekstra så får vi betalt det.. heldigvis.. hardt at det må være slik..
ORIGINAL: Melamin og to små

Uff, det hørtes ikke noe greit ut [&:] Du er alene, eller har samboer/mann som kan hjelpe til med å betale regningen kanskje?

så utrolig kjedelig at det er sånn! Har ikke mye å ruke på meg selv jeg heller, men heldigvis ikke opplevd det så trangt som deg.

ikke noen støtteordninger å få fra nav for tannlege vel? tragisk at tannlege ikke er subsidiert som lege er!

Har du vært i kontakt med kommunen? kan de hjelpe til? har du noe familie som kan bistå? ikke nødvendigvis med kroner, men med råd og veiledning [:)]

tannleger kan i allefall dele opp regninga, det vet jeg om flere som har fått gjort!!

Takk for omtanke og støtte. er utrolig kjedelig og ha det slik. jeg får heldigvis delt opp tannlege regninga, det burde vært egenandel hos tannlege også.men hvordan kan man få penger fra trygdekontoret.. hmm glleder meg til det er over. men da dukker det vel opp andre ting. kjedelige greier..

Huffda.. Det blir så tungt når man sliter økonomisk.[&:] Håper det ordner seg for deg! Hang in there. Det går jo alltid bra til slutt, vet du..!!

Føler med deg!!! Kanskje vi alle burde dele vårt beste sparetips? Det kan vel være nyttig for alle og enhver[:)]
Jeg har for min del spart MYE på å bytte telefonselskap!

takk igjen for omtanker[:)][:)] jeg har fått delt opp tannlege regningene. så det hjelper vel litt.. håper jeg en vakker dag kan unne meg selv noe.. er litt deprimerende og ha det slik. men sikkert mange som har det sånn.. føler jeg er veldig økonomisk på det meste. vi betaler ikke på mer enn det som er strengt nødvendig.mat,bil,lån osv.. noen ganger går det akkurat, også går det enn del i minus også.. skal ikke være enkelt detta livet..

Kjenner til hvordan du har det. Vi har heller ikke all verdens råd, bare kan kjøpe det nødvendigste. Ekstra regninger hater jeg... Som nå vi måtte til sykehus til Latvia og både reisen og legene kostet masse penger. Måtte ta fra kredittkort, men man har ikke noe valg. For mannen min tjener virkelig lite. Knapt nok til huslån. Kjedelig situasjon og være i. Så jeg håper en dag..... En dag blir alt bra. Også for deg! Trøste klem.

Back
Topp