supermamma!!!
Flørter med forumet
er så lei av og aldri ha råd til noe.. var hos tannlege i dag måtte betale 4000kr, noe jeg ikke har råd til. må dit i morra og betale 3000kr.. pluss trekke tenner som også blir dyrt.. fått så mye problemer med tennene etter jeg gikk gravid.. så det koster virkelig og få barn......
har mange ganger ikke råd til mat. bruker aldri penger på meg selv, sønnen min får såvidt det han trenger.. jeg tjener jo over ti tusen i måneden så jeg fatter ikke at det er mulig.. ble så deprimert i dag. må ta opp lån eller finne meg svarte jobber for og kunne betale tannlege regningen..sånn er det hele tiden. alltid noe regninger eller dritt som skal betales..
lei av og ha det slik... men jeg er vel ikke den eneste ..
har mange ganger ikke råd til mat. bruker aldri penger på meg selv, sønnen min får såvidt det han trenger.. jeg tjener jo over ti tusen i måneden så jeg fatter ikke at det er mulig.. ble så deprimert i dag. må ta opp lån eller finne meg svarte jobber for og kunne betale tannlege regningen..sånn er det hele tiden. alltid noe regninger eller dritt som skal betales..
lei av og ha det slik... men jeg er vel ikke den eneste ..