mille. Gift med forumet 29 Mar 2007 #1 Hvor gammel er de ca da? Malin har vært veldig grinete i dag -og spist MASSE, og lenge hver gang... har hun økedager allerede tror dere? har vært litt fra meg i dag. [:(]
Hvor gammel er de ca da? Malin har vært veldig grinete i dag -og spist MASSE, og lenge hver gang... har hun økedager allerede tror dere? har vært litt fra meg i dag. [:(]
S skytte70 Glad i forumet 30 Mar 2007 #2 Helsesøster sa til meg at økedager kunne de ha fra de var ganske nyfødt, allerede hatt et par her.... så det kan godt være.
Helsesøster sa til meg at økedager kunne de ha fra de var ganske nyfødt, allerede hatt et par her.... så det kan godt være.
Gabriela Forumet er livet 30 Mar 2007 #3 hei.. ehhh... hva vil det si å ha økedager egentlig?? [8|][8|][8|] greit å være litt forbedredt[:)]
Gabriela Forumet er livet 30 Mar 2007 #4 ORIGINAL: Gabriela hei.. ehhh... hva vil det si å ha økedager egentlig?? [8|][8|][8|] greit å være litt forbedredt[:)] åhh... så artikkelen trudelillelutt hadde lagt ut[:)][:D][:D]
ORIGINAL: Gabriela hei.. ehhh... hva vil det si å ha økedager egentlig?? [8|][8|][8|] greit å være litt forbedredt[:)] åhh... så artikkelen trudelillelutt hadde lagt ut[:)][:D][:D]
babyem Glad i forumet 30 Mar 2007 #5 jeg tror småen min har hatt øke dag idag.hengt i puppen omtrent i hele dag.blir liksom aldri fornøyd