øørk...telefonselgere

TiraV

Gift med forumet
For nåke dritt!!!!!!!!!!!!

masebøtte på tlf akkurat no....blablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Telefonselgere skulle hatt deng i fleng![:@]

ups...han høyrte at eg sat å klikka på dataen mens han prata hehehe, så då reklamerte han likegodt for internettsida deres haha...

Han prata og prata og prata, trudde aldri han sku sleppe meg til så eg kunne sei nei takk [&:]

Sier bare nei takk og legger på med en gang jeg når noen slike ringer! Ikke intr i det hele tatt! Søppel!!

Gå inn på Brønnøysundregisteret og registrer dere mot adressert reklame, så slipper dere plagsomme telefonselgere[;)]
Ble mye plaget av det før [&:], men 3 måneder etter at jeg hadde registrert meg og mannen var de borte for godt[:D][:D]

hvis dere går på brønnøysundregistrene sine hjemmesider kan dere reservere dere mot tlf salg, og adressert reklame. Jeg har gjort det, sånn at jeg ikke blir nedringt når jeg kommer hjem fra sykehuset med mitt nyfødte barn. Vi er en "utsatt" gruppe for tlfsalg.
Her er linken: http://w2.brreg.no/reservasjon/

Har registrert meg jeg også.. Ble bedre etterpå, men noen sniker seg til å ringe for det!! [:@] [:@] [:@]

Fikk et godt tips til hva man kan gjøre: be de vente i to sekunder, løp (eller vagg for oss gravide..) på do, og trekk ned. Mens du holder telefonen mot doen!! [:D]
Og så legger du på..

Bare for å si rett som det er: jeg kjefter og sier NEI TAKK!!!![:@][:@][:@]med en gang jeg skjønner at det er telefon selgere på tråden.. Har ikke dårlig samvittighet for det.... En gang ringte de på morgenkvisten, midt i søvnen til mobilen, da skulle man ha hørt : jeg kjeftet og bannet i vei... De fortjener det....[:D][:D][:D]

For et par uker siden var det en som ringte og tagg om penger...
For all del det var til en god sak og alt det der. men for tiden har jeg ikke noe og avse, lever på studielån, og det er jo ikke allverden og sryte av...
Sa det som det var at jeg ikke hadde anledning nå... Fyren ble dritsur, og la ut om at det fortalte mye om meg som person som ikke ville støtte denne saken osv....
Måtte bare legge på, for han ville IKKE gi seg...
Da ble jeg sur da...[:'(]

Har faktisk jobba som tlf selger eg og [&:] Hata den jobben eg!! [:'(]
Litt merkelig når de ringer på mobilen syns eg...har berre skjedd ein gong utenom denne. Lei av telenor eg!! De ringer HEILE tida!! Kan jammen ikkje ta nei som eit endelig svar. Hehe, tlf er registrert på pappa, (me leier hus hos dei) så no seier eg berre at han ikkje bur her. Vart fort stille då hehehe [;)]

Jeg har kun jobbmobil, så det er stort sett på dagtid det ringer telefonselgere. Jeg avbryter de tvert, og sier - "Du skal sikkert selge noe - vi skal ikke ha noe. Takk for du ringte. Ha det bra". Og så legger jeg på.

Ringer de hjemme lar jeg enten være å ta den, eller så blir det samme regle der.

Har prøvd å være litt ekkel noen ganger da. Det er litt morsomt, for de blir så sinna. Lar de prate ferdig og svarer med litt interesserte spørsmål, og så sier jeg nei takk til slutt. Var en som ble så sinna en gang. husker ikke hva han kalte meg, men det var ikke pent. [:D]

Huff ja, prøvde meg som støvsugeselger en gang, eller det var mer en sånn "ringe rundt og høre om de vil ta imot en som viser dem en strålende bra støvsuger". Likte absolutt ikke jobben!
Er som regel høflig mot selgerne, kanskje litt for høflig siden de terroriserer meg. Men noen ganger mister jeg høfligheten langt vekkistan, særlig når de ringer til upassende tider. Det være når jeg sover på sofaen eller spiser mat eller er opptatt ellers :s

Jeg har vært telefonselger. Og vil ikke akkurat si at jeg er stolt av det. Men mange jobber der for at ikke det er noen andre jobber å få. Og de blir bedt om å være frekke på telefonen. er det noen form for et ja tja kanskje så må man ikke gi opp. Da skal man overtale personen man snakker med.

Det beste rådet er å si nei takk og legge på.

jeg sier alltid nei takk,så legger jeg på.....[X(]

ORIGINAL: ankio
lilla, der du jobbet, brukte de sånn kostskole-straffemetoder? hvis du ikke selger må du stå i en time og den stilen?[8D]

Seriøst, bruker de sånne metoder på et arbeidssted?????[&:]

Telefonselgere er noe hersk [:@][X(][:'(]

hei jenter dere må jo ikke være så frekk og uhøflig jeg og er en telefonselger jeg kan love dere at ingen som jobber som telefonselger liker jobben sin men bare er nødt til det en stund ikke noe jobb å jobbe i men det er faktisk mange som takker ja jeg solgte både telefoni, sokker ,truser også videre hvis dere ikke ønsker så er det bare å takke pent nei det hender at de som har reservert seg blir ringt opp og det er ikke vår feil men brønnøysundregisteret sitt feil.[8|][8|]

jani : ja de gjør faktisk det. ikke alle gjør det, men mange. så har de møter på morgenen hvor den som solgte minst dagen før må hoste fram en forklaring på hvorfor, og hva de har tenkt å gjøre for å forbedre resultater. noen ganger sitter sjefene og ringer sammen med de for å høre hva de gjør feil. og når sjefen sitter der har de iallefall ikke lov å gi seg...

Helt sykt,jo!!

Back
Topp