F FancyPants Forumet er livet 22 Jan 2010 #2 Godtatte av hvem? Jeg syns de er fine. Særlig Lyder.[:D]
K Kløpulver Forelsket i forumet 22 Jan 2010 #3 Fikk høre for en stund siden at Lyder var ett navn man ikke brukte[8D]
M Meten Betatt av forumet 22 Jan 2010 #4 Hun ene på radioen i Stavanger P5, heter Edle... Egentlig ganske vandt til det etterhvert som jeg har hørt det hver morgen i noen år [:D] Lyder var også et kult navn! Jeg liker navn utenom det vanlige....
Hun ene på radioen i Stavanger P5, heter Edle... Egentlig ganske vandt til det etterhvert som jeg har hørt det hver morgen i noen år [:D] Lyder var også et kult navn! Jeg liker navn utenom det vanlige....
K Kløpulver Forelsket i forumet 23 Jan 2010 #11 Jeg forstår ikke hva som er galt med navnet Lyder.. Kan vel bare sette ett navn til bak vel, forslag???[:)]
Jeg forstår ikke hva som er galt med navnet Lyder.. Kan vel bare sette ett navn til bak vel, forslag???[:)]
T Thunderella Gift med forumet 23 Jan 2010 #12 Sønnen til venninnen min heter Lyder! Nydelig navn på nydelig gutt.. :)
M Minni84 Forumet er livet 23 Jan 2010 #15 Lyder likte jeg godt. Men Edle var litt "tungt" for meg.. [:)]
M Mrs Williams Glad i forumet 23 Jan 2010 #16 Lyder er en tysk gammel mann , og edle er en søt gammel dame[8D] Men tror det sitter i hodet mitt[:D] Egentlig pene navn, men uvante[:D]
Lyder er en tysk gammel mann , og edle er en søt gammel dame[8D] Men tror det sitter i hodet mitt[:D] Egentlig pene navn, men uvante[:D]
K Kløpulver Forelsket i forumet 23 Jan 2010 #17 ORIGINAL: eplemos Bestefar het Lyder-Johan Edle har eg ikke hørt før. Dette navnet har vi allerede i bruk på ett av barna her i huset. Diskusjonen har vært stor rundt LYDER MATHIAS[8|]
ORIGINAL: eplemos Bestefar het Lyder-Johan Edle har eg ikke hørt før. Dette navnet har vi allerede i bruk på ett av barna her i huset. Diskusjonen har vært stor rundt LYDER MATHIAS[8|]
K Kløpulver Forelsket i forumet 23 Jan 2010 #18 ORIGINAL: Mrs Williams Lyder er en tysk gammel mann , og edle er en søt gammel dame[8D] Men tror det sitter i hodet mitt[:D] Egentlig pene navn, men uvante[:D] Hehehe[:)] Navnet Edle vil være å kalle opp. EDLE MATHEA[8|]
ORIGINAL: Mrs Williams Lyder er en tysk gammel mann , og edle er en søt gammel dame[8D] Men tror det sitter i hodet mitt[:D] Egentlig pene navn, men uvante[:D] Hehehe[:)] Navnet Edle vil være å kalle opp. EDLE MATHEA[8|]
JuliSol Glad i forumet 23 Jan 2010 #19 ORIGINAL: Trude Ellerei 2 gamle, flotte navn. Har hørt begge svært mange ganger. Absolutt godtatt.[:)]
ORIGINAL: Trude Ellerei 2 gamle, flotte navn. Har hørt begge svært mange ganger. Absolutt godtatt.[:)]