æsj

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
noen som har vondt eller ubehag nede med skjeden ? litt sann flaut spm. Men må bare spør. har hatt det og av og til hatt det sånn at det er litt ømt i underlivet.
Bare lurer på om det er noen andre som har hatt det slik :)
[8|][&:][:D]

Hele området der nede er ømt og hovent. Skikkelig kos [8D]

Satser på at det går vekk når det som tynger litt lenger over er vekk og hormonene roer seg litt. Regner med at det bare er en av de mange effektene av økt blodstrømming i det området.

jepp:P kan hende det :)
også har jeg ett ekkelt spm til (hehe)
følelsen av å måtte på do hele tiden, for å både gjøre det ene og det andre ? og økt dobesøk der man gjør det man skal :p
Hehe,prøvde å formulere det på en annen måte:p

Om det er andre som må oftere både det ene og det andre så ja. Nesten hver gang jeg går oppreist får jeg behov for nummer 1. Selv om jeg nettopp har vært. Værst er det med en gang jeg forlater huset eller et område med toalett [8D]

Og nummer 2 er et kapittel for seg selv. Heldigvis har jeg noenlunde kontroll på når etter å ha slitt i flere måneder med først for ofte og så for sjeldent. Skal ikke være lett. [&:][8D][&:]

hehe :p skjønner. travelt å måtte gå på do flere ganger i halvtimen. Så spesielt på kvelden, akkurat lagt seg ned, var på do for 5min siden så står det ett nytt toalett besøk for tur:p

Sitter jeg går det forholdsvis greit. Ligger jeg er det ca 3 timer mellom hver gang jeg må opp om natten. Uheldigvis har jeg hørt at det blir verre. Har litt lyst til å flytte inn på badet. Lei av å gå frem og tilbake hele tiden. [8D]

Hehehe, skjønner den altså ! :p
gidder så vidt å gå på do når jeg først har lagt meg ned under dyna. [:D]
Ser du har litt lang tid mellom terminene du også :p
Jeg har 19mai og 3Juni. 19mai er mens terminen og den som stemmer mest etter min beregning. og 3juni er UL :p
Men jeg har en følelse av at han kommer til å komme før :s er så mye prematur i familien. og slik som jeg føler det på kroppen akkurat nå i d siste så tror ikke jeg det er så veldig lenge igjenn. Men jeg håper han holder seg inne isåfall til uke 36.

Har sagt han får 7 uker til*. [8D] Da er jeg 37/39 på vei. Jeg ble faktisk direkte skuffet over den nye terminen. Stemte overhodet ikke med datoene jeg har. Hadde til og med symptomer (ironisk nok doløpingen min) når befruktningen skulle ha skjedd, så jeg nekter å tro at ul datoen er korrekt. Ellers er alle (nært beslektede) i familien både på hans og min født noen dager før eller på mens termin, så jeg håper det også stemmer for min lille. Jeg tar ingen sjangser og har alt klart til begynnelsen av mai, så får jeg heller "lide" i 3-4 uker.

*Og ja jeg vet de kommer når de kommer.

Off det er så kjedlig det :p ganske likt med deg som med meg da.
Jeg fikk festeblødning 5september, men to uker før det så hadde jeg jo fult av symptom da, og jeg var så kvalm og uvel. Så jeg tror ikke på den der UL-terminen jeg heller. Men Jeg vet om mange som har fått feil termindato på UL.
var på to ultralyder jeg, fordi de mente han var liten til å være 17-18 uker så de trodde han var 15-16. Men noen er jo mindre enn andre. så tror ikke helt på alt det der jeg. men han kommer jo når han kommer ja :) hehe

Jeg fikk hele tiden vite at han var perfekt på ul - for å være 17 uker - men jeg skulle jo være nesten 19 [8D]. Fikk ikke noen flere ul datoer og desverre hadde jeg lite å slå i bordet med som førstegangs. Heldigvis er jordmoren min enig med at han nok er større enn ul tilsier, så jeg får beholde datoene mine hos henne. Største frykten er jo at med store gap mellom datoene risikerer jo man å gå langt over tiden, så jeg håper naturen er snill og gjør som den skal når den skal.

jepp:) hehe. får krysse fingrene for at han kommer heller ett par dager før terminen enn langt etter.
men det jeg mente var at når jeg kom på UL så var jeg 17-18uker på vei ifølge mens terminen. men jordmora synest han var liten til å være 17-18, og hun trodde han var 15-16uker. Så fikk jeg ny UL-time, så sa at jeg hadde termin 3juni. men hun rota noe så fælt da, plutslig så sa hun 10Mai, så var det plutselig 3juni. så ble litt forvirra.
men selv sier jeg at jeg er 31+1. (den tickeren er visst treigere enn hva de er her på babyverden).

Vet ikke hva jeg skal si. Helt ærlig tror jeg midten av mai sånn nærmere bestemt 15. mai (bare fordi at jeg selv har bursdag den dagen og ironien her i verden har ikke sluttet å skuffe endå). Så både legen (12.) og ul kjerringen (26.) tror jeg tar feil. Burde jo laget rene veddemålet på det, men men. Sier til alle at jeg er 30/32 (med økning om mandagene) for sikkerhets skyld.

Jepp :p samma her. sier 29 og 31.
Menmen... Får jo se !:)
Haha, ja skulle nesten laget veddemål på det ja :)

Back
Topp