æsj!

Sandrine

Gift med forumet
Jeg har funnet ut at jeg tror kanskje det er sjokolade gutten vår reagerer på.

Enten det eller honning!

og jeg som er avhengig av begge deler [:(]

Har så lyst på sjokolade!!!

Googlet det jeg[;)] da fikk jeg vite det,sorry hvis du rakk å lese og ble nervøs[;)]

Ammende kan trygt spise honning. Du må imidlertid huske at spedbarn ikke må få honning. Honningen kan inneholde en bakterie som er særlig farlig for barn under 12 måneder. Du kan lese mer om dette i avsnittet om Clostridium botulinum under Tradisjonelle matforgiftningsbakterier.
----------------------------
men spiser du honning nå?
jeg mener å ha lest at barn under 1 år ikke skal bli "utsatt" for honning pga noe bakterier?
noen som kanskje vet det bedre enn meg?

Barn under 1 år skal absolutt ikke ha honning, da det i verste fall kan være dødelig. Men det er ikke farlig at mor spiser honning selv om hun ammer. Det var i hvert fall dette jeg fikk beskjed om av helsesøster.

Jeg viste at jeg kunne spise honning men at babyen ikke kan spise det.

Men kanskje han reagerer på det på noen måte gjennom melka.. Selv om jeg tror det er sjokoladen [&:]

Jeg pleier å ha 1 ss honning i teen men sluttet med honning samtidig som jeg sluttet med sjokolade..

ORIGINAL: Sandrine

Men kanskje han reagerer på det på noen måte gjennom melka.. Selv om jeg tror det er sjokoladen [&:]

Jeg pleier å ha 1 ss honning i teen men sluttet med honning samtidig som jeg sluttet med sjokolade..

Du kan jo prøve deg frem. Spis sjokolade, og ikke honning, så finner du snart ut hva han reagerer på.

ORIGINAL: Hopplahei

Du kan jo prøve deg frem. Spis sjokolade, og ikke honning, så finner du snart ut hva han reagerer på.

Ja jeg tror jeg må kjøpe meg en stratos etterpå når vi skal ut å handle. ÅÅ som jeg gleder meg! [:D]

ORIGINAL: Hopplahei

Ja jeg tror jeg må kjøpe meg en stratos etterpå når vi skal ut å handle. ÅÅ som jeg gleder meg! [:D]

Lykke til[:D]

Back
Topp