Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sandrine
Jeg viste at jeg kunne spise honning men at babyen ikke kan spise det.
Men kanskje han reagerer på det på noen måte gjennom melka.. Selv om jeg tror det er sjokoladen [&:]
Jeg pleier å ha 1 ss honning i teen men sluttet med honning samtidig som jeg sluttet med sjokolade..
ORIGINAL: Hopplahei
Men kanskje han reagerer på det på noen måte gjennom melka.. Selv om jeg tror det er sjokoladen [&:]
Jeg pleier å ha 1 ss honning i teen men sluttet med honning samtidig som jeg sluttet med sjokolade..
Du kan jo prøve deg frem. Spis sjokolade, og ikke honning, så finner du snart ut hva han reagerer på.
ORIGINAL: Hopplahei
Du kan jo prøve deg frem. Spis sjokolade, og ikke honning, så finner du snart ut hva han reagerer på.
Ja jeg tror jeg må kjøpe meg en stratos etterpå når vi skal ut å handle. ÅÅ som jeg gleder meg! [:D]