æsj...

Cathy1

Elsker forumet
hadde glemt hvor masse ekle mennesker det er på byn jeg !  
første tur på byn som singel ... nesten  alltid hatt min kjære med meg og da er det ingen som finner på noe tull vettu...

var en som sølte litt øl på meg så sa eg rolig no liksom og tok glasset hans å vippet det opp...
så sier han " å faen du var fin !! "
bare ler jeg og sier jo takk , snur meg..
så griper han tak i armen min og sier "  jeg skal pule deg i kveld om du vil eller ikkje... " [8|]

æsj.. ikke akkurat drømmeinngangen til singelivet nei!
hadde store problemer med å gå ut etter jeg fikk førstemann. syns at alle mannfolk var sååå ekle, og ville bare hjem til min mann.
fikk gratulasjons melding av sambo første gangen jeg var ute til etter 12[:D] (snakk om å unne madammen sin en bytur!)

Ugh [:@][:'(]

ja skikkelig ekkelt...   
men vi pleier alltid å dra på dette stedet da så kjenner vaktene godt.. så er bare til å si ifra så blir de kastet på hue å ræva ut [:D]
men ekkelt er det jo...

ORIGINAL: lykkeligmamman

æsj.. ikke akkurat drømmeinngangen til singelivet nei!
hadde store problemer med å gå ut etter jeg fikk førstemann. syns at alle mannfolk var sååå ekle, og ville bare hjem til min mann.
fikk gratulasjons melding av sambo første gangen jeg var ute til etter 12[:D] (snakk om å unne madammen sin en bytur!)

haha... ja , men det blir slik.. alle er bare fulle og vulgære ekkle mannfolk.. æsj æsj...

ja masse ekle folk på byn[:'(]
Enkelte tror vist at så lenge en er på byn er det fritt fram. Opplevde det sjøl forige helg, kunne ikke gå ut på dansegolvet uten å bli kroppsvisitert jo[:@][:'(]

ORIGINAL: trampe80

Enkelte tror vist at så lenge en er på byn er det fritt fram. Opplevde det sjøl forige helg, kunne ikke gå ut på dansegolvet uten å bli kroppsvisitert jo[:@][:'(]

ja jeg vet.. det er så forbanna irriterende.. har ikke tall på kor mange ganger jeg har havnet i slåsskamp pga nettopp dette... =P

Du skulle gjort som en venninne av meg [:D]
Tatt ett realt balletak. Si nei takk her var det ikke mye skryte av må mer til for meg [:D]. Da gjør han ikke det fler ganger [:D]

ORIGINAL: solsikke76=0)

Du skulle gjort som en venninne av meg [:D]
Tatt ett realt balletak. Si nei takk her var det ikke mye skryte av må mer til for meg [:D]. Da gjør han ikke det fler ganger [:D]

hehe... har gjort det eg og.. :P men da fikk jeg en på tryne [8|] hehe.. og han fikk alle som så det på seg [:D][:D]
men... ble litt satt ut...  om jeg vil eller ikke liksom.... er jo nesten som å si at viss ikke du ve ha sex med meg så skal eg voldta deg.. det e jo grusomt å si da... æsj æsj æsj...

ORIGINAL: Cathy1

ja jeg vet.. det er så forbanna irriterende.. har ikke tall på kor mange ganger jeg har havnet i slåsskamp pga nettopp dette... =P

Ja det er virkelig fristende å lange ut ja...
Jeg er ikke rassist på noen måte, mem forige helg var det utelukkende utlendinger som klådde, de stiller seg jo sånn at en må åle seg forbi for å komme i baren, og et nei tar det jo ikke... tror jeg skal prøve det ballegrepet neste gang ja.

Ja det er virkelig fristende å lange ut ja...
Jeg er ikke rassist på noen måte, mem forige helg var det utelukkende utlendinger som klådde, de stiller seg jo sånn at en må åle seg forbi for å komme i baren, og et nei tar det jo ikke... tror jeg skal prøve det ballegrepet neste gang ja.

ja , i bergen så har en del utesteder problemer med det...  kjenner mange som er vakter og de har ett problem med det...  jeg er heller ikke rasist så er ikke det det handler om... men det er mange eldre utlendinger som kommer på utestedene , kjenner ingen , bare står ved dansegulvet og ser og når de ser noe de liker så er det fritt fram til å tafse...

første tur på byn som singel ... nesten  alltid hatt min kjære med meg og da er det ingen som finner på noe tull vettu...

var en som sølte litt øl på meg så sa eg rolig no liksom og tok glasset hans å vippet det opp...
så griper han tak i armen min og sier "  jeg skal pule deg i kveld om du vil eller ikkje... " [8|]

Da hadde jeg dratt frem mobilen og sagt; takk for at du sier fra, da kan jeg melde deg før du voldtar meg.Det er jo tidsbesparende....

Fy fanden, enkelte mannfolk altså. ÆSJ![:'(][:@]
Jeg hadde klikka i vinkel om noen hadde sagt sånt.

[:'(][:'(]ekling..... skulle tatt ølen i tryne på'n istede[:D]

ORIGINAL: Ana82

ORIGINAL: Tessa

Da hadde jeg dratt frem mobilen og sagt; takk for at du sier fra, da kan jeg melde deg før du voldtar meg.Det er jo tidsbesparende....

Jeg tviler ikke et sekund på at du hadde klikka i vinkel *fnise* [8D]

Hater at det bare blir mer og mer "skummelt" å dra på byen jeg, en er jo ikke trygg engang i flokk lengre. Håper neste gang du drar så får du litt bedre opplevelse enn det der [:)]

ja det håper jeg også!!  
ja , det er skikkelgi skummelt...   jeg tørr ikke dra fra ett utested til ett annet alene... plutselig blir du dradd inn i et smau liksom...  er grusomt ...

grøss

ja.. ble litt satt ut kan man si ! og der er det ikke ofte jeg blir ...! fikk han kastet ut iallefall da...

[:'(] Ekle, fulle menneske!!!

Enkelte mannfolk...fy f**n!
Jeg kom i snakk med ei på bussen engang, hun kom og nærmest "gjemte" seg innafor vogna. Det satt en slimål noen seter lenger bort og glante fælt på henne og smilte sleskt. Hun hadde støtt på an på byen for lenge siden og han hadde vært etter henne hele kvelden. både verbalt og fysisk, til og med fulgt eter henne ut på damedoen. Da hadde hun fått ham kastet ut. da hun og venninna kom ut noen timer senere og skulle hjem, hadde han sittet på en benk utenfor, sett på dem og smilt søtt før han sa; "ta det med ro, jenta mi, jeg finner deg igjen"...
Hun var tydelig livredd, så jeg gikk av sammen med henne og fulgte henne et stykke, til typen hennes kom oss i møte. heldigvis fulgte ikke slimålen etter oss, men fy fader for et blikk jeg fikk da jeg ble med henne. Så ham rett i øynene og smilte søtt, jeg...
Så som jente ute på byen alene eller tilsynelatende alene skal man være litt forsiktig ja.

Enkelte mannfolk...fy f**n!
Jeg kom i snakk med ei på bussen engang, hun kom og nærmest "gjemte" seg innafor vogna. Det satt en slimål noen seter lenger bort og glante fælt på henne og smilte sleskt. Hun hadde støtt på an på byen for lenge siden og han hadde vært etter henne hele kvelden. både verbalt og fysisk, til og med fulgt eter henne ut på damedoen. Da hadde hun fått ham kastet ut. da hun og venninna kom ut noen timer senere og skulle hjem, hadde han sittet på en benk utenfor, sett på dem og smilt søtt før han sa; "ta det med ro, jenta mi, jeg finner deg igjen"...
Hun var tydelig livredd, så jeg gikk av sammen med henne og fulgte henne et stykke, til typen hennes kom oss i møte. heldigvis fulgte ikke slimålen etter oss, men fy fader for et blikk jeg fikk da jeg ble med henne. Så ham rett i øynene og smilte søtt, jeg...
Så som jente ute på byen alene eller tilsynelatende alene skal man være litt forsiktig ja.

off så ekkelt !!!!   at han faktisk kunne gå såå langt også...  at han virkelig ville ta henne... fy så grusomt..! [&o]
godt du var så snill som du var da !! [:)] tenk hva som kunne skjedd viss ikke du var så snill !!!

Nettopp det jeg ikke ville tanke på! Dessuten sov Alex godt i vogna si, det var likevel ikke mer enn en ekstra kveldstur for min del og jeg hadde ikke orka meg selv om jeg dagen etter hadde hørt at noen var blitt voldtatt der og der...
Og så koser jeg rævva av meg når jeg kan stikke kjepper i hjula for sånne...
Barnevgna er som regel en god beskyttelse, OM han skulle gått av etter oss. men han hadde ikke såpass baller engang, gitt.(Hvem tør gjøre noe mot noen som har med seg e bitteliten i vogn, liksom?Det hadde blitt SÅ ramaskrik. Dessuten så jeg ham i byen noen dager senere, når mannen min var med. Gaute er tre ganger større omtrent)

Back
Topp