Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: OleSebastian`s mammaSå heldig han er [:)] Uff, jeg er ikke motivert til å gjøre rent i dag [&:]
kos deg[8D]
sambo er borte i helga, og kommer hjem til nyvaska hus!!! eller, vaska hele leiligheten på fredag[:D]
ORIGINAL: *LiLLa*Jammen, det er jo allurat det han gjør, setter i gang å da får jeg dårlig samvittighet for å sitte her, å da må jeg gå å gjøre noe oxo (selv om han ikke sier det, så forventer han hjelp)
ORIGINAL: talataer det ikke bare å sette han igang,da[8D]
ORIGINAL: OleSebastian`s mammaSå heldig han er [:)] Uff, jeg er ikke motivert til å gjøre rent i dag [&:]
kos deg[8D]
sambo er borte i helga, og kommer hjem til nyvaska hus!!! eller, vaska hele leiligheten på fredag[:D]
ORIGINAL: *LiLLa*ha ha genialt[8D][8D]
ORIGINAL: talatada sier du bare at idag er det hans tur å ta seg av rotet,så kan han slappe av neste gang når du gjør det[8D]
ORIGINAL: *LiLLa*Jammen, det er jo allurat det han gjør, setter i gang å da får jeg dårlig samvittighet for å sitte her, å da må jeg gå å gjøre noe oxo (selv om han ikke sier det, så forventer han hjelp)
ORIGINAL: talataer det ikke bare å sette han igang,da[8D]
kos deg[8D]