æsj....

talata

Forumet er livet
I dag har sambo bestemt at det er rydde/vaske dag her i dag [:'(]

kos deg[8D]

sambo er borte i helga, og kommer hjem til nyvaska hus!!! eller, vaska hele leiligheten på fredag[:D]

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

kos deg[8D]

sambo er borte i helga, og kommer hjem til nyvaska hus!!! eller, vaska hele leiligheten på fredag[:D]
Så heldig han er [:)] Uff, jeg er ikke motivert til å gjøre rent i dag [&:]

[:D][:D][:D]sitt her du bare[:D][:D][:D]

Jeg må si at jeg syns du er litt heldig som har en sambo som syns det! Her er det stort sett bare meg.. Sambo tar seg av kjøkkenet da! Så det er egentlig greit..

ORIGINAL: ToveMora31

[:D][:D][:D]sitt her du bare[:D][:D][:D]
Det spørs om han er helt enig i det [;)] Har du forresten spørt gybben din om mld han sendte i natt?[8D]

ORIGINAL: MotherNorth

Jeg må si at jeg syns du er litt heldig som har en sambo som syns det! Her er det stort sett bare meg.. Sambo tar seg av kjøkkenet da! Så det er egentlig greit..
Ja jeg jeg er heldig, men han finner di mest ubeleilige dager å gjøre rent på [&:][8D]

ORIGINAL: talata

kos deg[8D]

ja, sant!!! hadde bare han sagt det samme![8D] det skjønner jeg godt!! det er søndag i dag, sånt gjør man fredag eller lørdag, er min mening[:D][;)]

ORIGINAL: *LiLLa*

kos deg[8D]

er det ikke bare å sette han igang,da[8D]
Jammen, det er jo allurat det han gjør, setter i gang å da får jeg dårlig samvittighet for å sitte her, å da må jeg gå å gjøre noe oxo (selv om han ikke sier det, så forventer han hjelp)

ORIGINAL: Hormonella Olsen

en sånn en vil jeg å ha, hvor kjøpte du han henne???[8D][:D]
På Hawk!! Kosta bare 60 kroner oxo, shit billig [8D][8D]

kos deg[8D]

er det ikke bare å sette han igang,da[8D]
Jammen, det er jo allurat det han gjør, setter i gang å da får jeg dårlig samvittighet for å sitte her, å da må jeg gå å gjøre noe oxo (selv om han ikke sier det, så forventer han hjelp)
da sier du bare at idag er det hans tur å ta seg av rotet,så kan han slappe av neste gang når du gjør det[8D]
ha ha genialt[8D][8D]

Back
Topp