æsj.

PrinsessaMi

Gift med forumet
Alt jeg lager blir så pinglete i forhold til det dere lager... lyst til å bli flink jeg og[8|]

ORIGINAL: Ciceline

Alt jeg lager blir så pinglete i forhold til det dere lager... lyst til å bli flink jeg og[8|]

Det blir det jeg lager også.

føler det ofte slik jeg og.... men er ikke alltid tilfeldet.

sett deg ned, putt inn masse farger og tving deg selv til å lage noe ut av det... første steget[:D]

Ta deg en tur rundt i galleriene, f.esk www.scrapping.no og www.twopeasinabucket.com og finn LO`er du liker og lift dem! Evt finn en stil der ute du liker og tror kan passe deg, og sett i gang! Det viktigeste er å kose seg når man holder på, kan hjelpe å gå litt bananas og ikke tenke så mye innimellom![;)]
Men den beste måten å lære på er å vise fram det man lager og be KONSTRUKTIV kritikk. Da lærer man av sine "feil" (er jo ikke noe som er feil sånn sett, men du skjønner....?[;)]) Det er mye hjelp i å få input fra andre, men det er ikke alltid like lett å gi kritikk uten at det blir bedt om-er jo ikke noe moro å risikere å "slakte" en LO som eieren selv er superfornøyd med![;)]
Også tror jeg det er viktig å ikke tenke så mye på at "alle andre" er så mye flinkere-husk at du scrapper for deg og dine, og det aller viktigeste er å ha det moro![:D]

ORIGINAL: Lotten

Ta deg en tur rundt i galleriene, f.esk www.scrapping.no og www.twopeasinabucket.com og finn LO`er du liker og lift dem! Evt finn en stil der ute du liker og tror kan passe deg, og sett i gang! Det viktigeste er å kose seg når man holder på, kan hjelpe å gå litt bananas og ikke tenke så mye innimellom![;)]
Men den beste måten å lære på er å vise fram det man lager og be KONSTRUKTIV kritikk. Da lærer man av sine "feil" (er jo ikke noe som er feil sånn sett, men du skjønner....?[;)]) Det er mye hjelp i å få input fra andre, men det er ikke alltid like lett å gi kritikk uten at det blir bedt om-er jo ikke noe moro å risikere å "slakte" en LO som eieren selv er superfornøyd med![;)]
Også tror jeg det er viktig å ikke tenke så mye på at "alle andre" er så mye flinkere-husk at du scrapper for deg og dine, og det aller viktigeste er å ha det moro![:D]

Jeg er veldig enig i det du sier. Jeg har lært, og lærer,  MASSE av å lifte andres LO-er, da lærer man nye teknikker uten å være klar over det selv. Og å vise fram er også lurt. Problemet er bare at ofte "tør" ikke folk komme med konstruktiv kritikk selv om man ber om det. Skjønner det jo forsåvidt også da, det er ikke det første jeg gjør heller, for er så redd andre skal tro at "her kommer ei som tror hun kan noe", men det er jo bare snakk om å se det med noen friske øyne. JEg blir alltid kjempeglad når jeg får konstruktiv kritikk, selv om jeg tar det til etterretning eller ikke...[;)]

Å, dere er go'e da jenter[:D]

Takk for tips og sånn. jeg ser ofte på det som blir laget her og på scrapping.no og får masse inspirasjon og har egentlig lært meg masse. hvis jeg setter meg ned for å lage no og blir ferdig, syns jeg det ble fint i ca 5 min, så ser det så kjedelig ut... men som de sier, øvelse gjør mester, så vi får vel håpe det hjelper etterhvert...hihi[:D]

ORIGINAL: UPS

ORIGINAL: Lotten

Jeg er veldig enig i det du sier. Jeg har lært, og lærer,  MASSE av å lifte andres LO-er, da lærer man nye teknikker uten å være klar over det selv. Og å vise fram er også lurt. Problemet er bare at ofte "tør" ikke folk komme med konstruktiv kritikk selv om man ber om det. Skjønner det jo forsåvidt også da, det er ikke det første jeg gjør heller, for er så redd andre skal tro at "her kommer ei som tror hun kan noe", men det er jo bare snakk om å se det med noen friske øyne. JEg blir alltid kjempeglad når jeg får konstruktiv kritikk, selv om jeg tar det til etterretning eller ikke...[;)]

Ja det blir diskutert jevnlig på scrapping.no  også, er litt skummelt å skulle gi konstruktiv kritikk noen ganger..Så der har det etterhvert blitt enighet om at man ber om det når man legger ut, og det har jeg ionntrykk av at fungerer bra! Også er det et eget kritikerforum der også, nettopp til dette formålet, hvor noen av brukerne har som spesiell oppgave å komme med konstruktiv kritikk på det som legges ut, og der kan man lære mye![:D]

Jeg har også brukt en del tid på å se i gallerier på internett. Er så masse fint å finne! Har noen mapper på datan hvor jeg lagrer LO'er. Lifter ikke så masse. Lar meg heller inspirere av dem. Tror ikke jeg har funnet meg noen spesiell stil. Liker så mye forskjellig. [:)]

Nå er det veeldig lenge siden jeg har oppdatert i ~galleriet~ mitt (tar så lang tid å laste opp bilder at jeg gidder rett og slett ikke), men der ligger noen av de aller første LO'ene jeg har laget, og de er jo ikke såå vakre at det gjør noe.[:D] Men jeg husker at jeg var veldig fornøyd med dem da. [:)]

Du skal bare ta en titt hvis du vil, linken er i signaturen min. [:)]

Back
Topp