æsj!

tøvpus

Elsker forumet
dt e jo dyrt å bestille bare lim jo! porto blir jo likemye som limen jo! [:'(][:'(] hadde æ hadd butikk vill æ fått flere lim for den prisen!

KOR E DT BILLIGST Å BESTILLE LIM??[8|]

ORIGINAL: en fis i vinden

billigst er vel å kjøpe vanlig RX lim på matbutikken... bare å smøre tyyyynt på... funker like bra som annen lim syns jeg[:)]

ja,men våres igjengrodde stygge butikk har ikke lim! esso'n har super lim å brun tape!

ORIGINAL: lillmammy

billigst er vel å kjøpe vanlig RX lim på matbutikken... bare å smøre tyyyynt på... funker like bra som annen lim syns jeg[:)]

ja,men våres igjengrodde stygge butikk har ikke lim! esso'n har super lim å brun tape!

oi da... den var værre...[&:]

kanskje på tide å åpne ny butikk her ja... å æ ska være sjæf...hihihi...

ORIGINAL: hsm

Har du ikke nille i nærheten heller?
De selger jo 500 limfirkanter for 29,-

ja,hadde vært kjekt om dt va her ja...trur nærmeste ligger en 16 timers kjøring unna hvis æ ikke tar helt feil...
men snakka md ei venninde i Oslo som sku stikke på Nille for mæ... [:D] om 2 uker ja!! [:'(]

ORIGINAL: gammonbaby

Vet du, da hadde jeg rett og slett bestilt litt mer på en gang, shoppestopp eller ikke. Porto er dyrt!

(Unnskyld hvis jeg ledet deg ut i fristelsen[:D])

heheh...

Eller hør om det er noen snille sjeler her inne som orker å dra på feks nille for deg[;)]  Da betaler du jo bare reell porto[:)]

ORIGINAL: gammonbaby

Vet du, da hadde jeg rett og slett bestilt litt mer på en gang, shoppestopp eller ikke. Porto er dyrt!

(Unnskyld hvis jeg ledet deg ut i fristelsen[:D])

Vet du, jeg tenkte det samme jeg også! Peis på!!

(og husk å kjøpe MASSE lim![:D])

ORIGINAL: Pelota

Eller hør om det er noen snille sjeler her inne som orker å dra på feks nille for deg[;)]  Da betaler du jo bare reell porto[:)]

Jeg kan gjøre det for deg![:)]

Dytter til lillemammy så hun ser. [:)]

ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: Pelota

Jeg kan gjøre det for deg![:)]

så dn først nu æ... [:D] træææg... hihi...
e ei som har tatt på sæ å handle for mæ [:D] snille damer her ja! tusen takk for tilbudet væffal.[:)]

ORIGINAL: Karo

RX lim burde dere ikke bruke!

Jeg brukte det på et album jeg lagde i 2004. Nå er alle bildene blitt krøllete/homplete pga limet[&:]

å? hmmm... bruker ikke den nå da... bruker kontorlimen til scotch til å lime fast papir og dies, og ZIG penn til å montere dies og feste bilder med...

er nok bare hvis dere har på for mye RX lim at det blir sånn...
vi brukte det på skolen... man må bare smøre på lite!
men nå har ikke jeeg brukt det på bilder da, kan jo hende de reagerer anderledes.

Back
Topp