æsj

Spirrevip

Elsker forumet
Jeg har så ufattelig dårlig selvfølese og jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg bare ekkel. Og jeg merker at selvfølelsen min bare blir dårligere og dårligere. off. litt syting fra meg, men måtte bare få sagt det til noen.[:'(][:'(]

Huff- det må være forferdelig å ha det slik. Er det noe spesielt som utløser denne følelsen eller som forverrer den? Er du lykkelig i forholdet ditt- hjelper mannen din deg til å føle deg bedre eller forverrer han det?

Jeg tenker som så at når du får et såååååååå nydelig barn som du har fått, så kan du jaggu ikke være så verst selv heller. Hun er jo bare NYYYYYYYYYYYDELIG hun lille snuppa din!

Du virker, utifra innleggene du skriver, som en oppegående, fornuftig, snill og god jente og jeg setter ihvertfall pris på deg her inne! Jeg vet ikke hva som skal til for at du skal føle deg bedre, men jeg tror helt seriøst at det hjelper å stå opp om morgenen, se seg selv i speilet og si høyt: "Jeg er en god person, jeg er en fantastisk mamma, jeg er vakker og jeg tror på meg selv!" Jeg er sikker på at hvis du sier det til deg selv nok ganger, så vil du etterhvert begynne å tro på det også. Jeg tror du er en fantastisk mamma og at du er en kjempefin person med mange, mange gode egenskaper!!!!

Se på jenten din og tenk deg om- fortjener hun en lykkelig mamma eller en mamma som ikke tror hun er god nok? Jeg synes hun fortjener at du tar vare på mammaen hennes og at du pleier deg selv og selvfølelsen slik at du kan fortsette å være verdens beste mamma og lære henne at det å tro på seg selv og å være glad i seg selv for den man er, er noe av det viktigste man kan gjøre her i livet!

Blir veldig lei meg når jeg leser slike innlegg som dette, for jeg ønsker så inderlig at alle skal ha det godt med seg selv. Det gjør alt så mye lettere her i livet!

Sender deg en GOOOOOOOD KLEM jeg og håper at du får det mye bedre veldig snart!

Tusen takk Chinchilla det var utrolig gode ord som varmet hjertet mitt [:D], ble veldig rørt faktisk

Nei samboern min forverrer det ikke, men han er ikke akkurat verdensmester til å gi meg komplimpenter da.

Skal prøve så godt jeg kan å fortelle meg selv at jeg er en god, snil og flink mamma.

jeg er jo ikke akkurat så gått forbilde for datterem min nå, når jeg føler meg sånn, så  jeg skal virkelig  prøve å jobbe med det, men det er ikke så lett.

Nå skal jeg virke litt "hjernevasket" og bruke et av de mange "slagordene" vi bruker i Tupperware, for å motivere oss selv og for å trekke oss selv opp igjen.. [8D]
Det er lett å grave seg ned og tenke at ting er umulig.. Men ingenting er umulig om du virkelig VIL få det til!
Hvis du starter dagen med å si til deg selv at ting er "impossible", så blir det det..
Men om du forandrer det ordet litt, setter inn en ' og et mellomrom, så blir det "I'm possible"! Og det er så sant! For du får til det du vil, du klarer å trekke deg selv opp, og du vil til slutt få troen på deg selv, om du sier det til deg selv mange nok ganger!!! [:)]

ORIGINAL: Pijah

Nå skal jeg virke litt "hjernevasket" og bruke et av de mange "slagordene" vi bruker i Tupperware, for å motivere oss selv og for å trekke oss selv opp igjen.. [8D]
Det er lett å grave seg ned og tenke at ting er umulig.. Men ingenting er umulig om du virkelig VIL få det til!
Hvis du starter dagen med å si til deg selv at ting er "impossible", så blir det det..
Men om du forandrer det ordet litt, setter inn en ' og et mellomrom, så blir det "I'm possible"! Og det er så sant! For du får til det du vil, du klarer å trekke deg selv opp, og du vil til slutt få troen på deg selv, om du sier det til deg selv mange nok ganger!!! [:)]

Nå er jo Pijah og jeg hjernevasket i samme vaskemaskin, men det er faktisk et godt råd hun kommer med her!! [:D]

I tillegg tenker jeg mange ganger at uansett hvor tufs og dum jeg føler meg, så ser alltid Nor på meg med kjærlighet og beundring i blikket - det er tydelig at jeg er det beste hun ser, og når jeg tenker på det så føler jeg meg alltid litt bedre! [:D][:D]

Prøv for en periode og gjøre det samme som meg: Når jeg står opp går jeg på badet og SMILER til meg selv. Tenker at dette blir en BRA dag. I dag skal jeg klare det JEG vil, jeg er FLINK!
Du vil kjenne etter kort til at det hjelper.

Ser jo ut som om jeg kanskje står og selvdigger forran speilet, dog heller det motsatte. Men for å booste meg selv opp MÅ jeg tenke slik. Det finnes ei bok man kan få kjøpt, Det er NÅ du lever, den er fin. Med negative tanker om alt, deribland seg selv kommer man ikke langt.
Selvbilde, bilde av seg selv skaper man selv. Derfor har man og muligheten til å omskape bilde[:)] 

Kikk litt på denne siden : http://personligutvikling.no/ 

*klem*

Back
Topp