æsj altså..

siwro

Gift med forumet
uff så kom mens igjen[:(][:(]jeg som hadde gled meg til min bursdag i morgen, jeg skulle teste meg å kanskje få en glad nyhet...faen.......................dritt dritt å mere dritt dag.....baka kake å vaska i hele dag da så vi får spise i morgen...usj så kjipt...dette går jo aldri min vei...[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Uff, så dumt!!! Var ikke sånn d skulle gå...! Tror det blir vår tur også snart, men jammen er det lenge å vente... Føles så urettferdig!

Håper du likvel får en fin bursdag i morgen! God klem fra meg

Takk for det jenter.. føles ikke som vår tur, har jo el, friske svømmere, sex annenhver dag, hva mer kan man gjøre, ...hvilken behandlinger mere fins det?????lap, prøverørs, hva mere???
usj er så trist atte, denne gangen hadde jeg slik tro..men men..[:(]

skjønner deg så godt[:(][:(][:(]er urettferdig at noen må slite så fælt[:(]er dere henvist til prøverrør?klem

ORIGINAL: t.t.h.

skjønner deg så godt[:(][:(][:(]er urettferdig at noen må slite så fælt[:(]er dere henvist til prøverrør?klem

nei vi er ikke det enda, men blir sikkert snakk om det når jeg skal på kontroll 18 august...hvilke andre muligheter er det??

vi prøvde først et par kurer med pergo + at jeg gikk på hormon sprøyter et par dager, så satte gyn eggløysning sprøyte på meg så måtte vi hjem og gjør det selv.etter det ikke klaffet så ble jeg lei og ringte hausken, var på samtale der og fikk vite at gubben sine svømmere ikke var på topp, så vi måtte ha icsi. ønsker deg kjempe masse lykke til..

Blæh......... Håper neste bursdag blir bedre....[:(]

Back
Topp