æsj alså...

maikaen

Forumet er livet
har fådd flere strekkmerka...[:'(] men dem e liksom KUN på øversia å nersia
av naveln.... å d KLØØØØØØR!!! prøve å bare stryke over huden..

men sunst liksom æ kjenne d stikk i hudn under naveln titt å ofte..
ser førr mæ at hudn sprekk når den gjør d...

i tillegg så får æ stråling i beinan når æ går! DET e ubehageli d... værke i lysken
som æ hadde strekk i tiliere idag...[:'(]

har å fått strekkmerka[:'(]men ingen på magen utruli nokk..men puppan,låran å leggan av alle plassa!!

strekkmerka e seriøst værst på terningen...[:'(]
dem går jo ALDRI bort!!!

kansje man sku sjekke sien på tvshop å se ka dem har der av
hudpleie produkta! mene æ har sedd en gang at dem har hadd en krem
som liksom sku gjøre strekkmerkan mindre synli å sånt...[8|]

å uff, det er ikke noe gøy med strekkmerker!!
har fått på hoftene jeg, og det er jo ikke noe pent i det hele tatt!!!
æsj... sender deg en trøsteklem jeg!!

græbbe til mæ trøsteklemmen[:D]

så sende æ en i retur sia du e så snill

va forestn på tvshop å så nu.. men d va dåli sort der gitt[8|]

ORIGINAL: maikaen

græbbe til mæ trøsteklemmen[:D]

så sende æ en i retur sia du e så snill

va forestn på tvshop å så nu.. men d va dåli sort der gitt[8|]

søren... men jeg hørte at den strekkmerkekremen fra Vichy (apotek-merke) visstnok skulle gjøre dem lysere. tenker å begynne på den etter fødselen, for jeg får sikkert flere innen den tid... [:'(]

ORIGINAL: maikaen

har fådd flere strekkmerka...[:'(] men dem e liksom KUN på øversia å nersia
av naveln.... å d KLØØØØØØR!!! prøve å bare stryke over huden..

men sunst liksom æ kjenne d stikk i hudn under naveln titt å ofte..
ser førr mæ at hudn sprekk når den gjør d...

i tillegg så får æ stråling i beinan når æ går! DET e ubehageli d... værke i lysken
som æ hadde strekk i tiliere idag...[:'(]

Skjønner akkurat hvordan du har det! har så lyst å klore og klø! av og til kan de svi synes jeg...hm...håpe de minske etter fødseln...ikke kjekt med strekkmerker....

jeg har brukt det fra uke 13, og jeg fikk strekkmerker allikevel... har smurt meg hver morgen, på magen, rumpa, sidene, ryggen, lårene, hoftene og puppene... har nå fått på hoftene... men jeg smører tappert videre i håp om at det ikke skal bli verre... 

det rare er at huden på hoftene er slettes ikke stram i det hele tatt! huden på magen er strammere! så jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor disse merkene absolutt skulle komme DER! [8|]

heheheh... hadde det bare vært så enkelt... mamma har vært gravid 4 ganger, første mista hun i 6.mnd og nest siste gangen var det tvillinger. tvillingene veide 3,8 kg HVER + hadde hver sin morkake... tror du mamma var svær eller??? OG IKKE ETT STREKKMERKE!!! noen som har det...

heheheheheheheheheheheheheheheheehhe [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

dokker ekje klok[:D]

æ kan åsså strekke i huden på magen.. men har fortsatt fådd strekkmerka...[:'(]
men har heldivis ikkje fådd merka nån andre plassa!

men mine e ikkje rø eller nokka.. på de siste magebildan æ la ut, så e d jo et
bilde som e forfra.. å dem vises ikkje så godt!

orke ikkje å smøre m nokka krem nu.. ska heller ta d etterpå[:D] blir nok sikkert å lage en
ny tråd om d når magen har trekt sæ tbake å alt d der[8D]

Jeg har fått ett bittelite på hofta, en cm langt og ganske smalt. Må lete for å finne det. Men da jeg oppdaga det var det krise i heimen! Lå og sutra i en halvtime før min kjære fikk overbevist meg om hvor teit jeg oppførte meg..[:D][8D]

Hehehe, ett strekkmerke ja...tror ikke du skal klage:-) Jeg har forløpig kun fått på puppene, og der hadde det virkelig vært rart om jeg ikke hadde fått! Har aldri hatt noe særlig store pupper, men nå nærmer jeg meg dolly parton størrelse, fantastisk! hehe:-) Kommer vel til å sitte her med DE hengepuppene jeg da når jeg er ferdig med å amme...jaja...man får leve i nuet!:-)
Håper jeg har arvet min mor...hun la på seg 30 KILO i fire av fem svangerskap, og ikke ETT strekkmerke!! Og nå ser hun ikke ut som hun noengang har født, helt sykt..... Men har hørt om veldig mange som først fikk disse strekkmerkene på overtid, så da kommer de vel snart til meg og...weeee!

ORIGINAL: silly86

Hehehe, ett strekkmerke ja...tror ikke du skal klage:-) Jeg har forløpig kun fått på puppene, og der hadde det virkelig vært rart om jeg ikke hadde fått! Har aldri hatt noe særlig store pupper, men nå nærmer jeg meg dolly parton størrelse, fantastisk! hehe:-) Kommer vel til å sitte her med DE hengepuppene jeg da når jeg er ferdig med å amme...jaja...man får leve i nuet!:-)
Håper jeg har arvet min mor...hun la på seg 30 KILO i fire av fem svangerskap, og ikke ETT strekkmerke!! Og nå ser hun ikke ut som hun noengang har født, helt sykt..... Men har hørt om veldig mange som først fikk disse strekkmerkene på overtid, så da kommer de vel snart til meg og...weeee!

Jeg tar ikke gledene på forskudd, har nemlig hørt det samme, at de kommer på overtid[:'(]. Jeg har også lagt på meg nesten 30 kg faktisk. Håper jeg og ligner på mammaen din, hehe![:D]

Hvis det er virkelig ille, kan man ta en tummy tuck iallfall. Da skjærer de bort den overflødige huden og tar med strekkmerkene i samme slengen.
men ALT er umulig å bli kvitt. Funker ikke med laser eller noe.

Tror nok at kjendiser har strekkmerker de og, men det er jo ikke noe problem nå som retusjeringen er så avansert.

Skal være mulig å fjerne strekkmerker har jeg hørt..... (og satser på at det stemmer!!!)
Dersom de ikke er dype kan man prøve noe fruktsyrebehandling.... Men det må man visst ikke vente for lenge med.
Ellers har jeg nå blitt fortalt at det går ann å fjerne de kirurgisk... Men om det stemmer, det vet jeg nå ikke....

Jeg har fått et strekkmerke på en cm. på ene puppen... Ellers ikke oppdaget noen enda.... Men det er jo fortsatt leeeenge igjen da!!!
Dessuten har jeg masse på rumpa og hodtene fra puberteten.... Liker det IKKE!!!!!

har å litt på yttersia av låran å hofta fra ungdomstia...
men dem e heldivis veldi lys å tynn da..

æ bynte m et lite et på magen.. å tenkte at æ kunne leve m d.. men d kommer bare fler å fler!
æ håpe ikkje æ blir nokka større over magen no! å at snuppa kommer snart!
man ska jo liksom kunne ha løst å bevege sæ i bikini en gang i tia...

mine e foreløpi hvit da[:)] e spent på kossn den salven der fungere ETTER
at man e ferdi! kansje æ må t innkjøp av en sånn..

ka dem kosta? va dem ikkje dyr?

Jeg har det litt overalt jeg. Bak på siden, magen, ved puppa og underarmen.
Ser egentlig ikke ut, men strekkmerker er så vanlig at jeg stresser ikke med dem.
Min kjære bryr seg ikke om dem[:)], så da bryr jeg meg ikke heller[:D]

Back
Topp