ærsj *litt lei meg*

Bruker535emm

Glad i forumet
sambo ringte og sa at 15 august måtte vi ha barnevakt til snuppa for og reise til molde til hans søster's sambo som har gått skole i flere år for og kunne bli lege så den 15 da får han svar på om han har klar det eller ikke så da skal hele familien opp til molde for og være med og eventuelt feire.....

har ikke lyst til og tenke på barnevakt til henne men det er jo en stund til.
har kun vært vekk fra henne i 20 min og det var leeeeeeeeeeenge for meg bare da....

huff syns det er så vansklig[:(][:(][:(][:(]

jeg skjønner deg veldig godt, men kan ikke prinsessa være med da???

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

nei det var uten barn:( dem skal ikke ha sine egene barn tilstede den dagen heller[:'(][:(]

ORIGINAL: bagheera

må bare si at jenta di er så utrolig søt

tusen takk[:D] er utrolig stolt av henne[:)]

Men selv om ingen andre skal ha med barn.... er det noen andre som har like liten baby som dere har? Det er jo litt vesentlig. Jeg hadde tatt med babyen eller latt være å dratt [;)]. Tror neppe jeg klarer å skilles fra babyen min så raskt gitt.

Hadde jeg ikke kunne fått ta med meg babyen min så hadde jeg latt være å dra..

Håper det ordner seg [:)]

Ammer du? det er i så fall en god unnskyldning til at du MÅ ha henne med deg....[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Men selv om ingen andre skal ha med barn.... er det noen andre som har like liten baby som dere har? Det er jo litt vesentlig. Jeg hadde tatt med babyen eller latt være å dratt [;)]. Tror neppe jeg klarer å skilles fra babyen min så raskt gitt.

jeg prøvde meg på den, men det gikk ikke er ett annet par som har to tvilling gutter på 14 dager i dag å nora er 3 uker

ORIGINAL: løve78

Ammer du? det er i så fall en god unnskyldning til at du MÅ ha henne med deg....[;)]

nei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: *Nora Emilie*

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

nei det var uten barn:( dem skal ikke ha sine egene barn tilstede den dagen heller[:'(][:(]

Det er jo en liten baby det er snakk om. De kan jo ikke forvente at du bare skal sette igjen henne hjemme heller da[:D] Hun er jo så liten at hun er avhengig av deg, og hva med evt. amming? Nei, jeg hadde ikke dratt dersom jeg var i samme situasjon, og ikke fikk tatt henne med.

Jeg hadde sagt Nei. Hadde ikke vært aktuellt engang.
At de med tvillinger som er ca. like gamle ikke skal ha med kan jeg ikke fatte.
Jeg hadde blitt hjemme med bebissen min i stedet.[:)]

ORIGINAL: *Nora Emilie*

jeg prøvde meg på den, men det gikk ikke er ett annet par som har to tvilling gutter på 14 dager i dag å nora er 3 uker

Men har de like lang vei å reise som dere da? Er jo et stykke fra Larvik til Molde liksom. Jeg hadde ikke reist så langt vekk. Jeg har ikke gjort det enda engang jeg... Har hatt barnevakt over natta liksom men var jo ikke så langt vekke da... Hvis ikke hun kunne vært hos moren din da eller noen andre som du stoler helt på da?

Hun er jo 4 mnd da, det kan godt være du synes det er greit da?  Jeg leverte min lille i fra meg et par timer da hun var 3mnd og det var egentlig litt godt å bare være oss for et en liten stund. Er det lenge dere må være borte da hvis dere reiser?

Jeg skjønner deg kjempe godt. Om du ikke er klar for det, så syntes jeg du ikke skal ha barnevakt for henne. Hun er jo så liten enda. Kan jo ta henne med

sunt for barnet å være litt borte fra sin mor og far..[:)] så kommer nok til å gå bra... er jo ikke borte for altid

ORIGINAL: bagheera

må bare si at jenta di er så utrolig søt
Og jeg forstår deg så godt - tror neppe jeg hadde klart å reise fra en så liten baby. Ser heller ikke problemet med å ta henne med - de gjør da ikke så mye av seg når de er så små!

Jeg synes det er urimelig av dem å kreve at dere setter igjen en 4mnd gammel unge i larvik, når det blir snakk om en reise på over et døgn. Større barn ja, men så små hadde jeg krevd å få henne med. Hun vil sove og ikke være i veien i et selskap, er hun våken og evt skriker kan dere jo gå ut av lokalet, eller ta en tidlig kveld. Da får du no vært med på litt morro du også.

Alternativet kan jo være om dere har noen som kan se til henne noen timer i molde da, for da kan hun bli med men ha barnevakt de timene dere er ute om kvelden.

Jeg mener at en ikke kan nekte så små barn å bli med om en ikke har lyst til å være borte fra de så lenge

jeg hadde ikke dratt hvis jeg måtte dra så langt å lenge fra henne , jeg har en gutt på snart 4 mnd og hadde ikke klart det en dag i dag[:)], men hvis jeg hadde hatt med en som kunne passe han der oppe mens vi hadde vært på festen hadde gått greit[;)]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Tvilling74

Hadde jeg ikke kunne fått ta med meg babyen min så hadde jeg latt være å dra..

Håper det ordner seg [:)]

Helt enig. Da hadde jeg blitt hjemme!

[;)]

Back
Topp