loveorhate
Glad i forumet
ORIGINAL: *meeya*
uff, tror jeg hadde kokt over, skal ikke ha sånne bilder på tlf!!
holder ikke å si at han glemte å slette det, av respekt for deg burde han ha nesten blitt litt sinna for at han fikk slike meld og slettet de med en gang...
Jeg hadde ikke trodd han tror jeg, her hadde det nok blitt månelyst og sofaen en stund altså...
så det til sambo, han bare ler og sier at det må du ikke tro på...
Hvis jeg skulle sendt noen bilder av rompa mi, så passer jeg på å sende det riktig, og det er gsnske vanskelig å sende feil også,man skiver jo skjelden nr lenger, man finner det på tlf lista, og på min tlf er det flere muligheter til å dobbekt skjekke om du sender riktig, og det gjør du jo hvis du sender bilder av din nakene rompe!!!...
Jeg hadde aldri gått på den!!!!!!!
jeg vet... men noe sier meg at jeg skal stole på han og noe sier at jeg ikke skal stole på han.. jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro.. var det jeg sa til han at ei jente sender ikke sånne bilder sånn til hvem som helst.. jeg elsker han så utrolig høyt, så det er så vanskelig å bestemme seg...
han sa jo at jeg kunne få ringe henne å høre det selv, men han viste ikke om det var til han eller til typen sin.. jeg skal sjekke tlf hans når jeg har muligheten.. men han kommer sikkert til å passe på tlf sin som en hauk.. snakket så vidt med ei venninne som kjenner han ganske godt og hun sa det at hun tvilte på at han hadde gjort dette, han gjør ikke noe annet en å snakke om meg...
jeg blir hvertfall veldig usikker, jeg vet at jenter sender ALDRI sånt feil... 'han påstår at det ble sendt for lenge siden, og at han bare har glemt å slette det.. han sa jo det når jeg så på tlf hans at han hadde ingenting å skjule, og han ble litt overrasket da jeg sa at jeg så det bilde...
kjenner jeg blir skikkelig sinna når jeg begynner å tenke på det igjen.. men...