ærlig?

ORIGINAL: *meeya*

uff, tror jeg hadde kokt over, skal ikke ha sånne bilder på tlf!!

holder ikke å si at han glemte å slette det, av respekt for deg burde han ha nesten blitt litt sinna for at han fikk slike meld og slettet de med en gang...

Jeg hadde ikke trodd han tror jeg, her hadde det nok blitt månelyst og sofaen en stund altså...

så det til sambo, han bare ler og sier at det må du ikke tro på...

Hvis jeg skulle sendt noen bilder av rompa mi, så passer jeg på å sende det riktig, og det er gsnske vanskelig å sende feil også,man skiver jo skjelden nr lenger, man finner det på tlf lista, og på min tlf er det flere muligheter til å dobbekt skjekke om du sender riktig, og det gjør du jo hvis du sender bilder av din nakene rompe!!!...

Jeg hadde aldri gått på den!!!!!!!

jeg vet... men noe sier meg at jeg skal stole på han og noe sier at jeg ikke skal stole på han.. jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro.. var det jeg sa til han at ei jente sender ikke sånne bilder sånn til hvem som helst.. jeg elsker han så utrolig høyt, så det er så vanskelig å bestemme seg...
han sa jo at jeg kunne få ringe henne å høre det selv, men han viste ikke om det var til han eller til typen sin.. jeg skal sjekke tlf hans når jeg har muligheten.. men han kommer sikkert til å passe på tlf sin som en hauk.. snakket så vidt med ei venninne som kjenner han ganske godt og hun sa det at hun tvilte på at han hadde gjort dette, han gjør ikke noe annet en å snakke om meg...

jeg blir hvertfall veldig usikker, jeg vet at jenter sender ALDRI sånt feil... 'han påstår at det ble sendt for lenge siden, og at han bare har glemt å slette det.. han sa jo det når jeg så på tlf hans at han hadde ingenting å skjule, og han ble litt overrasket da jeg sa at jeg så det bilde...
kjenner jeg blir skikkelig sinna når jeg begynner å tenke på det igjen.. men...

ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

uff, tror jeg hadde kokt over, skal ikke ha sånne bilder på tlf!!

holder ikke å si at han glemte å slette det, av respekt for deg burde han ha nesten blitt litt sinna for at han fikk slike meld og slettet de med en gang...

Jeg hadde ikke trodd han tror jeg, her hadde det nok blitt månelyst og sofaen en stund altså...

så det til sambo, han bare ler og sier at det må du ikke tro på...

Hvis jeg skulle sendt noen bilder av rompa mi, så passer jeg på å sende det riktig, og det er gsnske vanskelig å sende feil også,man skiver jo skjelden nr lenger, man finner det på tlf lista, og på min tlf er det flere muligheter til å dobbekt skjekke om du sender riktig, og det gjør du jo hvis du sender bilder av din nakene rompe!!!...

Jeg hadde aldri gått på den!!!!!!!

jeg vet... men noe sier meg at jeg skal stole på han og noe sier at jeg ikke skal stole på han.. jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro.. var det jeg sa til han at ei jente sender ikke sånne bilder sånn til hvem som helst.. jeg elsker han så utrolig høyt, så det er så vanskelig å bestemme seg...
han sa jo at jeg kunne få ringe henne å høre det selv, men han viste ikke om det var til han eller til typen sin.. jeg skal sjekke tlf hans når jeg har muligheten.. men han kommer sikkert til å passe på tlf sin som en hauk.. snakket så vidt med ei venninne som kjenner han ganske godt og hun sa det at hun tvilte på at han hadde gjort dette, han gjør ikke noe annet en å snakke om meg...

jeg blir hvertfall veldig usikker, jeg vet at jenter sender ALDRI sånt feil... 'han påstår at det ble sendt for lenge siden, og at han bare har glemt å slette det.. han sa jo det når jeg så på tlf hans at han hadde ingenting å skjule, og han ble litt overrasket da jeg sa at jeg så det bilde...
kjenner jeg blir skikkelig sinna når jeg begynner å tenke på det igjen.. men...

Jeg hadde rett og slett ikke trodd han, men det er meg og jeg har blitt brent...men du kan jo gi han er sjans til, og skjekket...

men må si jeg hadde blitt en smule skeptisk om han hadde passet på tlf hele tiden, har han ikke noe å skjule så hadde han ikke vært så redd for at du skulle se det heller......................

det er sant... har sagt at han skal få en sjanse til.. så jeg skal få sjekket.. Hvis han passer veldig på tlf sin så kommer jeg til å konfrontere han med det.. han vet også det at det er på huet å ræva ut hvis jeg ser noe sånt igjen..

jeg har brent meg på dette en gang tidligere, men eksen, faren til emma..  kanskje jeg ikke klarer å finne meg en dud som ikke sender sånne meldinger med andre jenter.. haff:{

ORIGINAL: Beta

Jeg prøver alltid å tenke omvendt jeg! Om jeg hadde fått bilde av rumpa til en kompis på tlf så hadde ikke det betydd en dritt for meg! Så hvorfor skal en damerumpe bety noe for han? Jeg hadde sikkert vist bildet til han, men det er ikke sikkert han tør å vise det til meg.. Alle vet jo at vi kvinnemennesker ofte lager big deal ut av ingenting[8D]

Sååå, jeg hadde ikke tatt det så tungt[;)]

Men uansett.. Lykke til[:D]

Det jeg også tenker.. og det sa jeg til han også..
men det sårer liksom så jævli når jeg ser sånt og det er unnskyldningen jeg får lissom...
jeg vet jo det at vi jenter lager en stor sak ut av ingenting.. Han var bastant sikker på at han snakket sant, men det første jeg legger merke til når noen skal forklare seg er at de kommer i forsvarsposisjon med en gang.....  men jeg skal nå hvertfall høre på han når han skal ringe henne kjerringa for å motbevise meg, og sier hun noe annet en det han har sagt så er det ut av huset med en gang!!!

jeg vet ikke hva jeg ville gjort, vanskelig sitvasjon, men gjør det hjertet ditt sier du skal gjøre...

hadde det skjedd noe sånn så tror ikke jeg at jeg hadde klart å stole på han igjen.......og det hadde nok gått til helvete etter en stund uansett....

Det jeg er redd for også, at det skal gå til helvete om noen mnd.. for dette her kommer ikke jeg til å glemme... jeg kommer sikkert til å bruke det mot han:S
jeg stoler på han, men vel og merke ganske lite..

ORIGINAL: Nikki!

jeg hadde virkelig begynt å lure

Nope!

hvis du hadde sett en bilde på tlf til kjæresten din, dette var et bilde av en rompe i gstreng som er blitt sendt av en annen jente.. Ville du trodd på han om sa at han glemte å slette det? Og at det ikke ligger noe mer bak det??

NEI!!! Hadde blitt fly forbanna og sagt at jeg gikk hvis han ikke sa sannheten!!

skal prøve å si det og se om han snakker sant..
nå har jeg også fått nr til hun dama.. så jeg skal ringe henne..

Ny informasjon, han sier det at han ikke hadde gitt meg nr hennes om han ikke hadde skjult noe??
det er jo noe jeg kan tro på faktisk??

nå fikk jeg svar fra henne såkaldte jenta..
Hun skreiv sorry, jeg sendte feil, skulle til "ronny"

så skreiv jeg: er du sikker på det. typen min har ikke sagt til deg at du skal si det?
jeg er ikke så dum. man sender ikke sånne meldinger feil..

deretter svarte hun: hæ, nei ta det med ro, vi er bare venner vi lizm. er bra flaut for meg å sende feil for å si det sånn.. det er ikke noe å tenke på, jeg som dumma meg ut.

dyttdytt

men jeg som driter meg ut nå da:(

jeg skreiv: er du sikker på det?

jeg fikk også denne meldingen:
 hehe.. tro meg, veldig sikker. ronny er en jeg holder på med lizm, åat jeg sender feil er faktisk ikke særlig hyggelig for meg heller.
men selvsagt skjønner jeg at du reagerer, hadde reagert kraftig selv om jeg hadde sett det på tlf til typen min. men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å beklage.

huff:(

hva gjør jeg da.. jeg vil ikke si unnskyld..

ORIGINAL: Suppadura

huff:(

hva gjør jeg da.. jeg vil ikke si unnskyld..

Syns ikke du skal si unnskyld heller. Men du kan jo forklare deg, si det som det er, du ble redd, og bekymret. DU reagerte ikke for å være dust, men fordi du er så glad i han! Si at hadde det vært omvendt, hadde du blitt såret om han IKKE hadde reagert!

(og så hadde jeg fortsatt hatt øynene oppe i det skjulte...)

jeg skal gjøre det:) holde øyne åpne kommer jeg definitivt til å gjøre!!!
jeg hadde blitt enda mer såret om han ikke hadde reagert..

er jo du som veit om han er til å stole på, ingen her inne... hadde det vært kjæresten min hadde jeg trodd på han, fordi jeg veit at jeg kan stole på han... men dette er jo din kjæreste det er snakk om, så det er jo bare du som har svaret på det du spør om...

Back
Topp