ærlig?

loveorhate

Glad i forumet
hvis du hadde sett en bilde på tlf til kjæresten din, dette var et bilde av en rompe i gstreng som er blitt sendt av en annen jente.. Ville du trodd på han om sa at han glemte å slette det? Og at det ikke ligger noe mer bak det??

Hmmm, nei.[8|]
Dersom det ble sendt etter vi ble sammen, vel og merke.

det jeg også kjør, han sier hun har sendt feil osv.. men jeg vet nå ikke jeg. kan klarte å prestere å si at det ble sendt for noen uker siden, og at han bare hadde glemt å slette det.. også at han hadde sendt melding og spurt hvorfor i helvete hu sendte det.. så sa han at hun egentlig skulle sende det til typen sin. men da sa jeg, hvordan kan du vite det når du ikke fikk noe svar når du sendte den meldingen..
nei da bare antok han det at hun hadde sendt feil.. men det tror ikke jeg.. haff..

dette er jo det samme som jeg opplevde med eksen min..
men kompisen min sa jo at det kan jo hende han faktisk snakker sant liksom.. men det er så vanskelig og tro han når jeg har opplevd dette før..

men når jeg tenker meg om, hvorfor vil han forlove seg med meg, hjelpe meg med alt som gjelder emma og meg.. alt fra å stå opp om natten når hun våkner til å ta henne om morgenen når jeg sover osv..
dette som jeg stusser litt på.. han hadde vel ikke giddet å gjort dette hvis han virkelig ikke hadde elsket meg???

du kan vel se når det ble sendt? står jo alltid dato på bilder?

Ut over det så må du bare stole på deg selv, jeg kan ikke komme og gi deg råd når jeg ikke kjenner noen av dere. Hadde min hatt et sånt på mobilen skulle han nok ha funnet en veldig god unnskyldning (bytter tlf 4 ganger i året for tida).. [:)]

han slettet det:S

hvis han har sendt en meld til henne og spurt hvorfor hun sendte det til han, så kan jo ikke han lastes for at hun ikke svarer på det?
Tror jeg hadde valgt å stole på han hvis det var sånn d var......og ellers forholdet deres er bra

Nei asså jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro! Noe av meg sier at jeg bør stole på han og noe sier at jeg ikke bør stole på han..

det var jo flere som hadde sendt bilder, men var kun hun ene jeg så som hadde sendt bilde av ræva si!!

Flere som har sendt bilder? Hva slags bilder da?

jeg sletter aldri mld selv, så jeg kunne funnet på å glemme å slette noe slikt[&:] Har noen som har sendt mld feil, ikke med bilder da.... Håper jeg og min kjære kan stole såpass på hverandre at om han hadde sagt han glemte å slette det, så var det seriøst. Men hadde nok passet på, om det skjedde igjen.. da hadde han ikek sluppet unna..

helfigurd med klær bare:P
det er jo sånn jeg kunne ha sendt til en kompis liksom:P
men det bilde med rumpa som plager meg... også ble han liksom dritsur på meg når jeg la ut et bilde av en skuespiller.. da ble han liksom sjalu..

kan jo vere at dama bare sendte bildet til han for å sjå om ho fekk en reaksjon av han[&:]  men viss han vil forlove seg med deg og er med i værdagsbildet heime,uansett ka,så trur eg du kan slappe av[;)]

Jeg hadde vært ganske observant i tiden framover, iallefall. Sikkert snokt der jeg fikk sjansen og slikt.[8D]

da synes jeg at du skal se det an, snoka du på tlf eller visste han om det?
for visste han om at du titter på tlf hans engang iblant hadde han vel slettet bildet eller langt det et kronglete sted.

se det an du!

ORIGINAL: Fru Nupp

ville lagt det som skjermsparer jeg, også sett reaksjonen hans[:D]

Haha! Den va'kke dum! [:D]

belive me.. det kommer jeg til å gjøre... men han kommer nok til å huske å slette nå hvis han driver me det jeg tror han driver med...
telefonen kommer han til å passe på som en hauk sikkert.. så jeg ikke skal se på den..

greia var jo det at jeg bare skulle på tlf han for å sende over et bilde som vi tok av emma...
og da spurte han meg om jeg så på meldingen, ja svarte jeg.. så sa han, jeg har ingenting å skjule.. så bare titt.. det var jo da jeg fant det bilde.. han ble nesten litt overrasket egentlig når jeg tenker meg om..

Hmm, tror nok ikke du har veldig mye å frykte - det er jo tross alt du som er mor til hans barn, osv.
Samtidig så er jeg en stooor skeptiker, så jeg hadde nok prøvd å komme til bunns i dette her.

det her er ikke faren til barnet.. han og meg er ett kapittel langt bak..
dette er en ny en jeg traff for en del god mnd siden..
han har også en sønn fra før av..
føler liksom at jeg vil stole på han, men det er litt vanskelig:P

ORIGINAL: Melancholia

opplevde akkurat det samme jeg oså... sambo sa til meg at hun hadde sendt feil. Flere måneder senere fikk jeg høre av typen til dama som hadde sendt mld til sambo at han hadde sett ALLE mld de hadde sendt til hverandre. Tok det opp med sambo å han knakk fullstendig sammen å innrømma alt etter mye mas.

Sååå, min konklusjon er vel at jeg hadde ikke trodd han. Men det er jo utifra min opplevelse hvis du skjønner... Håper det ordner seg.

jeg har opplevd dette en gang før, og håpet jeg skulle slippe.. men neida...
men alikevel skjønner jeg ikke hvordan han kan forlove seg med meg og gjøre alt for at jeg skal ha det bra.. som han skreiv til meg:

Det er kun deg jeg elsker min kjære<3 Hadde jeg ikke gjort det
så hadde jeg aldri vært her hos deg hele tiden<3 Kan aldri få
nok av deg.. Det er kun deg jeg elsker, forguder og det er kun
deg jeg vil ha for resten av livet mitt<3<3 Det er ingen som skal
klare å ta meg ifra deg<3 Unnskyld for alt:'(

dytt

ORIGINAL: Fru Nupp

ville lagt det som skjermsparer jeg, også sett reaksjonen hans[:D]

Legg det heller som bakgrunnsbilde[;)]

Back
Topp