ærlig talt folksens

Milla-84

Flørter med forumet
er det ingen flere som skal ha i september her eller??
 
Heh, her var det to av samme sort som meg [;)] Går det bra med dere! Ikke lenge igjen nå! HAr termin 13. jeg- ikke lenge til nå, jenter!!!
 
heisann jenter..

joda det går bare bra med meg..sitter da her med veer på 5 minutter imellom og har 2 cm åpning allerede jeg...men veene gir seg etter noen timer og det er surt...
prøver å gjøre alt for å få datra mi ut jeg nå altså..jeg begynner å bli desperat..
begynner å bli litt "tørst" også.. he he for nå har jeg ikke kost meg med et glass rødvin på 2 år. fikk en nydelig gutt i august i fjor å se..
vel..åssen går det med dere da??
 
Blir jo litt misunnelig på dere som er så godt igang nå da!!!! Kan jo skje når som helst for dere!!! For en uke siden hadde ikke hodet festet seg engang her i min lille hule... Skal tilbake igjen imr.. Kjennes ut som det er noe som har skjedd der nede den siste uka da. Sparker det fortsatt, eller er det blitt for trangt? HAr lest/ legen sier at det kommer til å roe seg, men jeg synes nesten det er blitt MER aktivitet i det siste.... Hm... Lykke til ihvertfall jenter[:)]!!!
 
tror ikke det er noe å være misunlig for jeg...var hos legen istad for en sjekk og ingeitng hadde forandret seg..men veene er nå mye sterkere..han dro litt i livmortappen å greier men kan ikke si at det gjorde susen..skal tilbake om 2 dager...fant desuten litt eggehvite i urina mi..uff..håper det bare er grums i så fall..så det ik er tegn på no svangerskapforgiftning...(blodtrykket er helt fint da)
vel..jenta mi som ligger i magen er blitt mere urolig hun også for å si det sånn..og det var første mann også..
nå våkner jeg til å med om natten at hun sparker så jeg nesten har lyst til å kaste opp...
dessuten begynt å bli VELDIG!!! plaget av halsebrann...uff..link hjelper ikke så jeg drikker melk til de grader...gåt vel med nesten 3 liter i døgnet..er jo oppe 5-6 ganger for å ta meg et glass eller to.slitsomt altså..
men det er jo hvert det da..
 
Hadde 1+ i protein i urinen jeg også for litt siden, men ufarlig sa legen min siden blodtrykket var bra. Sikkert det samme for deg også[:)] Det er borte nå da. Trekke i livmortappen????!!
Våkner av spark om natta jeg også, så det blir noen smådupper utover dagen. Hadde legetime kl 9 idag, så nå er jeg kjempetrøtt. Sover best på "senmorgenen"...Slipper unna sure oppstøt da, men det presser veldig på ribbeina[:'(] Men som du sier, det er vel verdt det[:)] Var opp på do opptil 7 ganger om natta her jeg også, men har kuttet ut å drikke etter halv ni på kvelden, så nå er det bare 1-2-3 ganger om natta.
 
Back
Topp