æ så lei ...........aargh..

peggy

Gift med forumet
æ e så dritt, lei.. lei av å ikke kunne bevege seg uten atr en har vondt en eller annen plass.. ikke kunne bøye seg norm,alt..! å ikke minst jævla lei av komentarer nå begynne du å bli store,?!! e de virkelig nødvendig ??
typen jobber øvertid typisk, skal kansje jobbe i helga også.. da kommer de til å KLIKKE for meg, er så lei av at alle skal ha en del a han nå, Æ TRENGE HAN !!!
kan de ikke forstå , at me vi ha noe aleine tid før babyen kommer ??? folk tenker ikke.. har også funnet ut at en må bli egoistisk.. alle andre her rundt omkring er gjo de..!! OG ikke nok med de, tror derer ikke at brore til typen, begynnte å gnåler her om dage om pick upen hans som gikk i sund for 3 mnd siden, om ikke typen kunne fikse den ??!! BLÆÆ tankelause folk.. blir så jævla forbanna!! halloen han he gjo faen mæ en bil som fungere.. att de går ann ??!!
typisk at typen e så snill, så han kjæme vel t å si ja ogsåp ha!! sa til han at visst han hadde tenkt å jobbe i helga, komm æ t å binda han fast i senga..
er gjo litt egoistisk.. men de er 3 uker til terminen, har ikke jobbet på et par mnd. pga bekkenløsning, og ser snarat ut som en flodhest pga faen mæ fått vann i kroppen ogsåå.. TYPISK!! så er sliten.. trenger typen min, men hvor er han da klommer heldigvis hjem kl 7..men får vite hvor lenge han skal jobbe imorgen vertfall!

er de flere som har de sånn`??
eller er jeg bare egoistisk ??

huff å huff..det hørtes ikke videre artig ut nei..skjønna de godt e!!!! du e nok ikke egoistisk nei...heller han som vil ha fixa bilen sin, når han har en som funka og vet at typen din jobba og har ei gravid snuppe hjemme:p[:)] Man har lov å være litt "kravstor" når man e høygravid! HALLO!! man trenge jo kjærlighet til de grader!! hehe:) Si fra til typen din at du vil ha han aleine i helga! og lag til nokke kosli kun for dokke to:) Det hadde e gjort hvis e hadde type[;)] lykke til iallefall!!!!

Back
Topp