æ har glemt

lnie

Forumet er livet
å fortelle dere:

Vi veide lillemann igår: 9020gr[:D]
Lengden stoler jeg ikke på der borte uansett, så den driter jeg i. Neste gang de måler han er han vel uansett 2cm. kortere.

Jeg var hos psykolog igår. Kjempeforvirret, men det viktigste er at jeg har fått et par ting å jobbe med når det kommer til angsten.

OG! Jeg skal "shoppe" masse klær fremover. Søstera mi har dratt til Mexico, så er masse klær hos foreldrene mine som er hennes. Har allerede gått gjennom masse som skal sendes nedover i verden, fant meg noe. En dag skal jeg og mamma gå gjennom det hun...liker,hihi... så skal jeg "shoppe" masse!

Stor og flott gutt [:D]

Og så bra at du får hjelp hos psykologen!! [:D] Har vurdert det jeg og, men syns det høres litt skummelt ut [&:]

Så stor lillegutt er blitt!!

Og bra du får litt hjelp! Det er godt å høre... Håper det hjelper deg! Du er flink! <3 [:)]

ORIGINAL: LaMona

Stor og flott gutt [:D]

Og så bra at du får hjelp hos psykologen!! [:D] Har vurdert det jeg og, men syns det høres litt skummelt ut [&:]

Jeg syns det er kjempeskummelt, og det er pga. en psykolog jeg hadde for fem år siden. Jeg har utsatt dette så lenge, men det å få mini innså at jeg ikke tør noe annet. Men å ta det første steget er det som er mest skummelt. Håper du tar det!:)

LEONNNNNNNNFineste gutten

Og jeg er veldig stolt av deg snuppa mi,du er flink!!
Stå på!

Og shopping er alltid bra!Spiller ingen rolle hvor eller hvordan,så lenge de er nytt for deg[8D]

Takk Millus<3

NYTT ER NYTT! [8D] Også mamma da, istedenfor å si NEI, så er det: "Fant du dæ nåkka?"
Også sa jeg noe om en topp som jeg hadde funnet, som må gjøres noe med. "Jammen æ ska se på det!"

Back
Topp