æ e bare så utrolig sliten

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
veit att æ har sagt det så mange ganga men ... sambo har begynt å hjelpe til hjemme å sånt men føle mæ bare helt tom akkurat no. hadd en skremmende opplevelse i natt , da æ skoll legg mæ, sambo såv tydlig vis men han sku ha sex uansett  liksom vi har ikke hatt noen form for sex etter fødsel og æ skjønne han e desperat men det der skremt mæ sa masse rart og tok liksom ikke ett nei for ett nei skoll liksom prøv uansett...   æ fløtta mæ bare bort og han lå der grynta og sov videre [&:][:-][8|] han la sæ i surhet i går da for strikkinga mi kom forran sexlive herregud tenkt æ .. det e maks to tima på kveldan æ har alein uten unga å da syns æ d e godt å sett mæ nei strikk å tenk på nå anna. han sitt no å glor tv uansett...næi æ e helt tom æ ... han kjæm ikke hjem før i kveld eller så...men alt e my roligere når han e borte ..ikke no stress me nånn teng.. 

Så frustrerende...
Han må jo bare respektere at du ikke er klar...
Du får si til han at om han hjelper litt mere til,
er du ikke så sliten, og kanskje har litt overskudd igjen til å "takken" for hjelpen... [;)]

ORIGINAL: lanoliten

Så frustrerende...
Han må jo bare respektere at du ikke er klar...
Du får si til han at om han hjelper litt mere til,
er du ikke så sliten, og kanskje har litt overskudd igjen til å "takken" for hjelpen... [;)]

jeg sier ikke at du skal tvinge deg selv, men har du prøvd å ha sex?

jeg er også sånn at jeg ikke føler jeg har lyst, for på kvelden er jeg ganske så sliten...

men når jeg har tatt meg ett langt bad/en lang dusj, da pleier vi å "prøve"...

vips så er det gjort[8D]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

jeg er også sånn at jeg ikke føler jeg har lyst, for på kvelden er jeg ganske så sliten...

vips så er det gjort[8D]

Enig! Og jeg føler det bare blir verre til lengre det går mellom hver gang

ORIGINAL: [Malin]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

vips så er det gjort[8D]

Enig! Og jeg føler det bare blir verre til lengre det går mellom hver gang

jepp[:)]

Back
Topp