ææsj..jeg er blitt tjukk!!

FunLight

Glad i forumet
føler meg skikkelig feit når jeg ser meg i speilet!!

+ at jeg føler jeg har spist mye tull i de siste ukene.. fy skamme seg! blir så lei meg når ejg ser jeg går opp i vekt!! =/

på med sunnhetsmaska igjen...men ååeh så vanskelig!! :(

Du er nok ikke aleine [:D] Selv om det ikke hjelper så veldig.

Føler meg temmelig tjukk jeg også [8D] Og jeg har heller ikke vert så flink til og spise sunt.

ORIGINAL: gull nr2*2011

Er nok flere i samme båt[&o]

Jeg blir nesten flau når jeg ser meg i speilet i forbifarten! Har ikke akkurat vært tynn før, men nå føler jeg at det går litt over stokk og stein[:'(] Vanskelig å holde det inne også....[X(]

Jeg som hadde vært så flink å slanke meg. Voops, så er vel en del av kg på igjen.... :(

Jeg har heller ikke spist bra i det siste, men vet dere hva? Jeg tenker som så at disse første ukene så driter jeg litt i det. Fra kvalmen forsvinner og lysten på andre ting endrer seg har vi ca 28-26 uker å spise bra på og bevege oss mer. Det gjelder å overleve denne starten vet dere, så går det seg til etterhvert [:)]

Åååååå, så deilig å høre at andre også føler seg fete og store, trodde det bare var jeg som var begynt å blitt tøvete[:D].
Jeg føler meg som en valross, ingen av de "normale" buksene mine passer lengre[:(], så nå går jeg i tights og joggebukse.
Må vel snart gå til innkjøp av mammabukser, men skal vente til etter UL i morgen.

Er skikkelig sur å grinete om dagene også, stakkar sambo vet ikke hva bra han skal gjør for meg, ALT er galt[:'(]

Føøler meg helt elendig om dagen jeg å!! Gikk virkelig inn for å gå ned etter jeg fikk nr 1. Jeg skulle gifte meg i juni 2010, og klarte da på under ett år å gå ned rundt 12 kg og 14 cm rundt magen.. Var vel rundt 10-14 cm rundt hoftene/rumpa også tror jeg..

VANSKELIG å se alt begynner å gå oppover igjen nå... Alt en har jobbet så hardt for bare forsvinne.. Meen sunt var det nok uansett. Også får jeg bare begynne pån igjen etter andremann kommer. Jeg nådde iallefall målet med å gå ned før bryllupet ;)

ORIGINAL: Kvitre

Jeg har heller ikke spist bra i det siste, men vet dere hva? Jeg tenker som så at disse første ukene så driter jeg litt i det. Fra kvalmen forsvinner og lysten på andre ting endrer seg har vi ca 28-26 uker å spise bra på og bevege oss mer. Det gjelder å overleve denne starten vet dere, så går det seg til etterhvert [:)]

henger meg på denne jeg[;)]

lurt å trene så godt man kan og spise sunt og ikke dobbelt med mat ,men dobbelt så sunt ,da går det lettere etter fødselen!!
E gjor ikke ditte sist gang ,satt igjen med 10 kg + i 1 år ..
så dinne gangen skal e ikke gå i fella :" bare litt" nammis ;)

Magen har jo blitt et kapittel for seg; når jeg har spist står den rett ut! [:'(]
Men jeg synes nesten at jeg har lagt på meg mest på hoftene[&o] Eller at liksom kroppen har forandret seg, har jo lagt på meg ca. 800 g bare, men synes på hoftene, og jeg legger vanligvis aldri på meg der! Kjemperart!!...og irriterende...[&:]

Back
Topp