ææsj! ikke nå igjen :/

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
blir såå stresset! nå er det andre gangen siden jeg testet positivt at jeg har begynte å spotte!
men tappen har nå kommet ned og er begynt å bli ganske lik som ved mensstart! :( tidligere i uken var det mer brunt, denne gangen er det mer rødt!
 
blir såå stresset! nå er det andre gangen siden jeg testet positivt at jeg har begynte å spotte!
men tappen har nå kommet ned og er begynt å bli ganske lik som ved mensstart! :( tidligere i uken var det mer brunt, denne gangen er det mer rødt!
Men du bruker Lutinus eller crinone? Det kan gi såre slimhinner!

Jeg fossblødde på torsdag, snakket med Ullevål på fredag. De sa at blødninger var veldig vanlig hvis man ble gravid med fryseegg. Satte ikke du inn fryst blasto?

Jeg skal måle hcg i morgen igjen, er så spent at det gjør vondt. Kanskje du skal måle hcg og?
 
går på utrogest, men det er vell det samme? :)
joda, satt inn fryst blasto.. men det er andre blødningen siden tirsdag! og denne gangen er det mer
og friskt.. når jeg satte inn utrogesten kjentes tappen mer åpen ut som ved mens og skjeden har "trekt" seg litt sammen,
noe den gjør hver gang rett før jeg får mens :( ikke veldig optimist nå!
 
Men du bruker Lutinus eller crinone? Det kan gi såre slimhinner!

Jeg fossblødde på torsdag, snakket med Ullevål på fredag. De sa at blødninger var veldig vanlig hvis man ble gravid med fryseegg. Satte ikke du inn fryst blasto?

Jeg skal måle hcg i morgen igjen, er så spent at det gjør vondt. Kanskje du skal måle hcg og?
hos st.olavs tror jeg ikke det er vanlig å ta blodprøve.. har bare fått beskjed om å teste med hjemmetest :)
 
hos st.olavs tror jeg ikke det er vanlig å ta blodprøve.. har bare fått beskjed om å teste med hjemmetest :)
Tar bare hjemmetest på Ullevål også, men jeg har fått målt hcg pga blødningene.

Krysser fingre fortsatt for deg! Mange opplever blødninger i svangerskapet, uten at det går galt.
 
Det er så av og på! Men etter en rolig natt og bare litt på morgenen, har det tatt seg opp! Mer friskt og rødt! :( offisielle testdag i morgen..
 
blør fortsatt, av og på med ingenting til bare litt på papiret og litt i trusa..
har kommet noen biitte små klumper med blod..

fikk 3+ på testen i dag, 14 dager etter innsett..
beskjed i fra st.olavs til å ringe fastlege og få hcg blodprøve, så det har jeg tatt i dag.. og håååper jeg rekker å ta en til på torsdagsmorgen før jeg skal ut å fly! :) håper dette går riktig vei!
har ikke smerter, bare litt murringer i høyreside og korsrygg og litt strekk i lysken!

fikk tidlig ul i romjulen, muligens før pga tidligere exu!
 
Kan være uskyldige blødninger når du fikk 3+ allerede i dag! Håper for deg! ❤️
 
Back
Topp