æææ!!! snart FARSDAG!!

Sha

Forumet er livet
hjelpes! det har jeg ikke fått med meg før nå!
noen tips?? jeg har ikke så mye penger men snille pappan min fortjener da gave.

og.. skal dere som er gravide med nr 1 kjøpe noe til den blivende pappaen?[:D]
tenkte på det!! sambo ville sikkert blitt glad! kanskje jeg skal kjøpe en sånn verdens beste pappa ting til han eller no!?[:)]

Jeg kjøpte ikke noe til mannen min da jeg gikk med nr1 :)
Sendte sjokolade og bilde av veslejenta i posten til  min pappa i fjor, han likte det, så ikke umulig jeg gjør det samme i år.
Ellers kjøpte jeg Lars Monsen film og ullsokker til min kjære fra meg og vesla i fjor[:D]

pappa og mamma ber oss bruke pengene på noe fornuftig dem. så vi får ikke kjøpe no. han mener det bare er tull med pakker, vi er da voksne sier han hehe....synes det er koslig jeg da.

da jeg bodde hjemme kjøpte jeg eller laget jeg alltid noe, var morro. nå blir det mest en msn eller noe.

eller skal jeg fortelle pappa at jeg er gravid???

ingen vet det skjønner dere, bare dere hehe..har ikke turt å si noe.

Her får han time hos hudpleieren for å få masasje og dyprens [:D]

I fjor fikk han boka "verdens beste pappa" og verdens beste pappa kopp

ORIGINAL: *Prinsessa

pappa og mamma ber oss bruke pengene på noe fornuftig dem. så vi får ikke kjøpe no. han mener det bare er tull med pakker, vi er da voksne sier han hehe....synes det er koslig jeg da.

da jeg bodde hjemme kjøpte jeg eller laget jeg alltid noe, var morro. nå blir det mest en msn eller noe.

eller skal jeg fortelle pappa at jeg er gravid???

ingen vet det skjønner dere, bare dere hehe..har ikke turt å si noe.

ojj!! ja det hadde jeg gjort! sikkert den beste gaven ever[:)]

Når jeg gikk med førstemann testa jeg ikke så lenge før farsdag så da ble det body med teksten:

"If u think im cute, u should see my daddy" til han[:)][:)]

Blir nok og kjøpe en ting til han fra begge barna + den i magen, altså alle 3 nå...

Om pappa får noe? Hmm... muligens? En bestefarkopp eller noe? hehe

Back
Topp