æææ.. er sulten hele tiden!!

En tråd i 'Oktober 2014' startet av guessme, 18 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. guessme Flørter med forumet

Har lyst på alt av mat og godteri hele tiden.. Kommer til å legge på meg 20-30 kg om jeg fortsetter sånn og jeg har 10 kg ekstra etter forrige svangerskap! Flere som ikke blir mett her?

2. NerdyGirl Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Jepp! Konstant sulten og søtsug her!

3. guessme Flørter med forumet

Ser på kakekrigen og har sååå lyst på sjokolade nå! Hjelpes!!

4. Oioioi! Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Desemberglede 2015

Slite virkelig her og. No e eg riktignok slankeoperert, så får ikkje ned dei heilt store mengdene, og sukker e som gift viss eg får litt for mykje.
    I dag har eg ete:
    4 skjever med smør, greddost og paprika(4 måltid),
    1 sjokoladekakestykke(blei for mykje søtt, dritdårlig i 10min)
    1/2 liten porsjon med Bali Kyllinggryte med ris og eit halvt lite nan-brød
    1 grønt eple, 6 biter crabsticks og 10 sneier med norvegia

MATVRAK!:oops:

Kjenne eg meg sjøl rett, så blir da litt meir mat/frukt før eg legge meg og...:confused:

5. Mammaoktober87 Andre møte med forumet

Kjøpte meg ein 10 pakke med saftis, ble ein til kveld's i kveld :p thihi

6. NerdyGirl Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Tør ikke si hva har har proppa i meg idag engang :p

7. Moradi Forumet er livet Septemberlykke 2015 VIP

E9 ;)

8. 2012+2015? Glad i forumet Oktoberskattene 2015

Jeg er omvendt. Føler meg mett hele tiden, sikkert for at jeg er så oppblåst. Men rar ting.. Hver gang jeg er skikkelig kvalm hiiger jeg etter sjoko-melk :p Da blir det bra! hihi

9. Uune Glad i forumet Marsmellows-15 Høsthjerter 2017

Døyver matsuget med sukkerfrie pastiller og drops :) Eneste negative er at det blir lakserende i store mengder, men gjør forsåvidt ikke noe når man er forstoppa :p

10. Mirell Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️

Har tenkt det samme :p

11. lille_mjau Gift med forumet Augustlykke 2015

Spiste nesten to poser med potetgull i går... :O og en cheesburger med fries og sprite... og pannekaker... huff, la på meg 19 kg forje gang og de fem siste kg satt lenge. Husker jeg følte meg som en hval :p er jo ikke store jenta fra før av, 160 høy og 50kg. La på meg 14 kg i sommer, men klarte å gå dem ned igjen. Så jeg har ingen planer om å spise meg opp til den vekta igjen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

12. Zniri Flørter med forumet

Jeg og spiser heeele tiden!! Litt for å ikke kjenne kvalmen, men det får da være grenser!! Haha:p
    Igår spiste jeg 3 sjokolader mens middagen stod i ovnen... Egentlig ikke spesielt glad i sjokolade men....:D

13. Mirari Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Uff... Er akkurat som jeg skulle sagt det selv... :confused:

I tillegg så er jeg syk/forkjøla og kjeder meg hjemme. Da er det desverre alt for lett å spise bare "for å ha noe å gjøre".... :(

Jeg la så sinnsykt mye på meg sist og jeg nekter å legge på meg det samme denne gangen!

Del denne siden