æææ.. er sulten hele tiden!!

guessme

Flørter med forumet
Har lyst på alt av mat og godteri hele tiden.. Kommer til å legge på meg 20-30 kg om jeg fortsetter sånn og jeg har 10 kg ekstra etter forrige svangerskap! Flere som ikke blir mett her?
 
Har lyst på alt av mat og godteri hele tiden.. Kommer til å legge på meg 20-30 kg om jeg fortsetter sånn og jeg har 10 kg ekstra etter forrige svangerskap! Flere som ikke blir mett her?
Jepp! Konstant sulten og søtsug her!
 
Slite virkelig her og. No e eg riktignok slankeoperert, så får ikkje ned dei heilt store mengdene, og sukker e som gift viss eg får litt for mykje.
I dag har eg ete:
4 skjever med smør, greddost og paprika(4 måltid),
1 sjokoladekakestykke(blei for mykje søtt, dritdårlig i 10min)
1/2 liten porsjon med Bali Kyllinggryte med ris og eit halvt lite nan-brød
1 grønt eple, 6 biter crabsticks og 10 sneier med norvegia

MATVRAK!:oops:

Kjenne eg meg sjøl rett, så blir da litt meir mat/frukt før eg legge meg og...:confused:
 
Tør ikke si hva har har proppa i meg idag engang :p
 
Jeg er omvendt. Føler meg mett hele tiden, sikkert for at jeg er så oppblåst. Men rar ting.. Hver gang jeg er skikkelig kvalm hiiger jeg etter sjoko-melk :p Da blir det bra! hihi
 
Døyver matsuget med sukkerfrie pastiller og drops :) Eneste negative er at det blir lakserende i store mengder, men gjør forsåvidt ikke noe når man er forstoppa :p
 
Spiste nesten to poser med potetgull i går... :O og en cheesburger med fries og sprite... og pannekaker... huff, la på meg 19 kg forje gang og de fem siste kg satt lenge. Husker jeg følte meg som en hval :p er jo ikke store jenta fra før av, 160 høy og 50kg. La på meg 14 kg i sommer, men klarte å gå dem ned igjen. Så jeg har ingen planer om å spise meg opp til den vekta igjen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg og spiser heeele tiden!! Litt for å ikke kjenne kvalmen, men det får da være grenser!! Haha:p
Igår spiste jeg 3 sjokolader mens middagen stod i ovnen... Egentlig ikke spesielt glad i sjokolade men....:D
 
Uff... Er akkurat som jeg skulle sagt det selv... :confused:

I tillegg så er jeg syk/forkjøla og kjeder meg hjemme. Da er det desverre alt for lett å spise bare "for å ha noe å gjøre".... :(

Jeg la så sinnsykt mye på meg sist og jeg nekter å legge på meg det samme denne gangen!
 
Back
Topp