ææææ! rihanna til bergen!?

Millafjong

Flørter med forumet
åååå! jeg skal på rihanna konserten i oslo, men ser nå at hun skal til bergen! Å VIL PÅ DEN OGSÅ!
hadde fått mail av livenation om forhåndssalg, men så det ikke før nå og det startet kl 10 idag! Nå er de selfølgelig utsolgt![X(] jaja! får prøve på det ordinere salget i morgen, men det kan bli tøft! oslokonserten ble utsolgt på 3 1/2 min![:-]

Hihi, kunne også ha tenkt meg det, men jeg skal ha videochat med mamma når hun skal på Bon Jovi konsert. Det er mer enn nok. ELSKER den mannen og kunna spist førti sure sokker for ham! [:D]

ORIGINAL: *Mina min*

I Know[:D] jeg skulle å kjøpe billetter tidligere i dag med en venninne som har forhåndsalgtilgang. Men plutselig så fikk jeg ikke tak i henne[&:]

Får sitte klar med pc og tlf i morgen tidlig[:D]

ja! skal line meg opp med to pc`er[:D]
lykke til![:D]

ORIGINAL: Tyttebæra

Hihi, kunne også ha tenkt meg det, men jeg skal ha videochat med mamma når hun skal på Bon Jovi konsert. Det er mer enn nok. ELSKER den mannen og kunna spist førti sure sokker for ham! [:D]

ahh! bon jovi hadde ikke sakt nei takk til han asså[8D]

Jeg såg det og tenkte jeg skulle bestille senere i dag, men jeg hadde ikke lest det som sto med liten skrift.
Så forhåndsalget var utsolgt når jeg endelig fikk ræven min i gir. [:(]

Skal prøve i morgen, men har liten tro på å få tak i billetter. Har prøvd det der før, men gikk ikke. [:'(]

JEG SKAL!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ædda bædda* [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Delirious

JEG SKAL!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ædda bædda* [:D][:D][:D][:D][:D]

uuuuuuurettferdig[8D]

Jeg klarte å skaffe meg billetter i dag. [:D]
Klokken 10.45. [:o]

Jeg og klarte det tilslutt![:D][:D][:D] på nettet var det jo nytteløst[&:] kom gjennom på tlf[:D]

Back
Topp