ææææææææ!!!!!!!

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg fikk til fra legen nå <3 Både hcg og prøgesteronen var sky høye nå hehe. Og legen og gyn var så fornøyde med prøvene <3

Hcg har nå steget fra 3+4= 86. 4+3= 1386. Og på tirsdag var den 45 633 og da var jeg 6+4...

Progesteronen 3+4= 36. 4+3= 37. Og på tirsdag var den på 53 og da var jeg 6+4...

Er så glad jeg nå hehe... Nå gjelder bare neste ul for å se om den lille viser et hjerte og en kropp denne gangen da hehe

Krysser fingrene for deg. Dette går så bra skal du se. Om ikke lenge skal du få se hjerte banke hos den lille...

PS. Jeg har helt glemt å sende de tabelettene til deg. Har rett og slett flemt det, men kom på det i går da jeg rydda litt på bade og fant de. Har kjøpt noe å ha det i, så skal få sendt det avgåre i morgen. Du har jo tross alt brugt for de[:D]

Å så gode nyheter da!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D] Blei veldig glad på dine vegne nå snuppa!! [:D] dette må gå vegen!! [:D]

hehe går så bra så [:D] jeg har jo de samme tablettene selv hehe... Men mp snart kjøpe nye ser jeg hehe

Så bra med positive nyheter [:)]
Krysser fingrene for enda bedre nyheter etter ul!

ORIGINAL: Sienna3

Å så gode nyheter da!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D] Blei veldig glad på dine vegne nå snuppa!! [:D] dette må gå vegen!! [:D]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så bra med positive nyheter [:)]
Krysser fingrene for enda bedre nyheter etter ul!

Signerer

Åååååååååååå, så fantastisk[:D][:D][:D][:D] Det er jo supre nyheter[:D] Gleder meg til du har vært på ultralyd for da kan du endelig senke skuldrene dine[:D]

Ja jeg håper virkelig jeg kan senke skuldrene da... For en tom fostersekk vil vel ikke produsere så mye hcg og progesteron???

men dette KAN jo ikke gå feil vei nå vennen, lille spiren har virkelig klora seg fast i magen din. Ååååå så herlig !!!!!!!!!!!!!!!!

Hurra, hurra, hurra!!! [:D][:D][:D]

Så utrolig gode nyheter[:)]

Når skal du på neste UL? [:)] Da får du se kropp og hjerte vettu[:D]

Jeg skal tirsdag 15 kl 12.30 på fredrisktad sykehus... Ja da håper jeg virkelig lille bølla vil vise seg hehe <3 hihi

Det er jo fantastisk bra resultat! Kan jo bare gå en vei dette[:D][:D]!
Bare ta det med ro;) Snart får du se at det banker et hjerte der også;)

JIPPI NÅ BLE JEG KJEMPEGLAD....

hihi takk takk

[:)]

Back
Topp