åttling mammaen

adi

Elsker forumet
jupp sitter her og ser på litt kvalitets tv........
det er jo helt villt...16 barn.........jaja
men må si at hun virker jo som en kjærlig mor[:D]
men guuud for en jobb[:-]

Synes hun virker litt sprø jeg :p

ja ja sprø, men kjærlig[:D]

Hehehe, ja er utrolig at hun skal ta vare på 14 unger! Lurer på hvordan de blir når de blir eldre :p

gud ja...er hvertfall et kaos der nå...det er sikkert og visst!!!!!!!!!!
tror jeg hadde blitt gal[8|]

Jaaaa! Bare det å holde styr på hvem som har spist, blitt skiftet på osv :p

var det ikke hun som hadde tatt noe prøverørs greier når hun allerede hadde mange fra før, eller blander jeg nå?

ORIGINAL: Fistik

var det ikke hun som hadde tatt noe prøverørs greier når hun allerede hadde mange fra før, eller blander jeg nå?

Du har nok riktig :)

Jo hun fikk prøverør selvom hun var singel så vidt jeg vet...

jupp stemmer det...det er den dama der [:)] blir faktisk litt fasinert jeg[:)]

Så en episode med Dr. Phil  hvor det var snakk om henne og barna hennes, ble helt sjokkert over hvordan hun oppførte seg mot sin egen mor som ikke gjør annet enn å betale for alle barnebarna sine.

Hun er ikke ferdig utdannet, ingen mann i livet, det er til og med bevist at hun har tatt plastisk kirurgi (noe som koster maaange kroner) - som hun ikke bruker på barna sine :S

Jeg blir lettere oppgitt jeg asså... Hadde sønnen min kalt meg bitch (tispe) så hadde grensa vært nådd.
Måtte ta en time-out jeg og...hehe... Se på noe annet...[:D]

ORIGINAL: lillebebis

Så en episode med Dr. Phil  hvor det var snakk om henne og barna hennes, ble helt sjokkert over hvordan hun oppførte seg mot sin egen mor som ikke gjør annet enn å betale for alle barnebarna sine.

Hun er ikke ferdig utdannet, ingen mann i livet, det er til og med bevist at hun har tatt plastisk kirurgi (noe som koster maaange kroner) - som hun ikke bruker på barna sine :S

men enda sykere må jo legen være som sa ja til å sette inn så mangen egg.... hun hadde jo satt inn 4 eller noe..(husker ikke helt) men uannz,det finnes mange rare folk men du skulle nå tro at legene hadde fornuft!![&:]

Ja det er jeg heeelt enig i! Men er vel mange leger som bare tenker moneymoneymoney...

Jeg syns det er tragikomisk at hun ikke hadde "planlagt" at det skulle bli så mangen, og hun måtte jo sette dem inn (var 6 stk igjen eller noe sånt) - de var jo liv de også. Hun hadde ikke råd til å ha dem værende nedfryst lenger (men 6 potensielle barn går bra), og tenke hvorfor ikke plassere dem alle inn samtidig?! (For der er jo ikke mulig at alle kommer til å bli barn av... neida). 

Har også hørt fra henne (i en av hennes mange intervjuer) at hun ville bli rådgiver! Da lo jeg. Hun er jo ganske forhatt av mange der borte for de valgene hun har gjort. Men uansett hvor uansvarlig det er så er det jo en lege som har gjort dette for (mot) henne, vel vitende om at hun hadde barn fra før (han som implanterte dem også) og at hun var singel og bodde hjemme med moren etc.

ORIGINAL: isabel87

ORIGINAL: lillebebis

men enda sykere må jo legen være som sa ja til å sette inn så mangen egg.... hun hadde jo satt inn 4 eller noe..(husker ikke helt) men uannz,det finnes mange rare folk men du skulle nå tro at legene hadde fornuft!![&:]

Jepp...8 egg hadde han faktisk satt inn...det er jo helt sjukt!

Fatter ikke hva dama tenkte med..hun hadde tross alt 6 barn fra før.. Er jo helt umulig å ta seg av 14 unger alene!

Har fulgt med på denne saken selv også. Er joh helt utrolig...

Det ble satt inn 8 egg og alle ble befruktet. Dette var x mannen sin sperm og ble brukt uten hans samtykke, han ville ikke at de skulle bruke hans sperm hørtes jeg sist på det programmet. Hun bodde hjemme hos foreldrene men fikk et hus el noe gjennom slik støtte ting tang. Men hun sparket joh ut de som hjalp hun i begynnelsen. Det var sykepleiere og folk som hadde peiling på barn der. Mens de tok av seg ungene lå hun oppe i andre etasje å sov, hun var ute å shoppet og matet ungene kanskje 2 ganger sa de. Så hun sparket støttegruppen sin og fikk noen andre vist nok.

Vært mye drama rundt den damen der gitt... Moren er tydlig oppgitt over henne, mens faren er litt mer sånn jaja jeg skal hjelpe henne.. ! 14 barn er mye at hun i det hele tatt orker. Blir helt stum jeg av tanken på de 14 barna. Hun kan sikkert være en god mor og klare dette, for det må hun joh bare men likevel ekstremt.. !

Back
Topp