åssen??

smyga

Gift med forumet
ser sokkene dine ut idag??samme farge?ikke sokker?eller ka??[8D]
mine er hvite,sånne h&m sokker,hello kitty[;)]litt tjukke[:)]

hehe artig spørsmål[8D]

Har ikke fått på meg sokker enda men blir vel noen med sterke og muntere farger siden jeg er i kjempe humør i dag [:D]

ORIGINAL: tullemor_86

tihi jeg har orannge sokker med hello kitty på[8D][;)] fra hm

orange....buhuuuu,jeg har bare hvite,gule og rosa...savner snoopy sokkene jeg...og de andre dyre sokkene[>:]

ORIGINAL: djeanny

hehe artig spørsmål[8D]

Har ikke fått på meg sokker enda men blir vel noen med sterke og muntere farger siden jeg er i kjempe humør i dag [:D]
that we like[:D]

rødorange og brunfarget bridgedale sokker. Litt tykk utgave.
veldig gode og varme

ORIGINAL: smyga

tihi jeg har orannge sokker med hello kitty på[8D][;)] fra hm

orange....buhuuuu,jeg har bare hvite,gule og rosa...savner snoopy sokkene jeg...og de andre dyre sokkene[>:]

jeg må ha sokker med masse farger jeg eneste paret jeg har om er svarte er med hello kitty[:-] har ikke vert på hm på en stund men må det neste onsdag for å få tak i mere[:D]

de er knall gode,ikke sånne vanlige tennissokker som jeg ikke kjenner jeg har på..bare at strikken er litt stram og får merker[;)]thats it[8D]

ORIGINAL: djeanny

hehe artig spørsmål[8D]

Guuuud for en skjønn unge du har djeanny

Så var det sokkene mine. De er nok kjøpt på h&m og er grå og hvit stripete. Ca halvanne cm breie og i sånn deilig fluffystoff. Slik som alle kosebamsene er i fortiden[:D]

Jeg har svarte sokker med en brodert hvit pusekatt på, kjøpt på Lindex! [:)] (Jeg kjøper nesten alle sokkene mine på Lindex. [;)])

Jeg har sorte ole brum sokker

Jeg har hvite tennissokker, med en rød og en blå stripe øverst.
Har bare slike jeg. [:)]
Trønder vettu.... [;)]

Back
Topp