åssen type mannfolk liker du?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
*den som er macho?
*den som er litt møkkete på hender og klær?
*den som er litt fisefin?

Ja hva liker du for en type mann?[8D]

Jeg liker de som er skikkelig mann, tar en i arbeidsklær forann en i dress.  Litt bad boy utsende liker jeg også[:D]. men de skla være myke som bare det på innsiden [:D]

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Macho, muskler, mørk og høy!

Enig her.. Fisefine mannfolk er [:'(]

Ikke en som er fisefin hvertfall!!

Høy, mørk, sterk og ha veltrente muskler!

personlighetsmessig må han være snill, omtenksom, beskyttende, elske meg uendelig høyt!

Med andre ord, han må være akkurat sånn som han er! Heldige meg

De skal like musikk og være veldig MANN! men alikevell snill og go.

Helst skal de være litt nerd, og litt handy, de kan mer en gjerne være like glad i drager og andre fantasi ting som jeg er.
Han skal helst være selvstendig, og lite sjalu, for jeg trenger frihet, og han er nødt til å ta seg frihet selv.
Og veldig veldig viktig at han er en god pappa som tar seg av gutten min.

Spørs hva jeg skulle brukt mannfolket til[8D]

Jeg faller for personen jeg, ikke hvordan de ser ut.

Men om jeg skulle hatt en for ei natt og aldri sett igjen, ja takk til Vin Diesel typen[;)]

arbeidsmann, mørk, lys doesnt matter. Må være litt macho, just som mannen min <3 [:D][:D]

Fornøyd med han jeg har [8D]

Macho, rocka, litt bad boy - burde kanskje gå over til noe mer snilt for bad boys er jo ikke mye å trakte etter uansett hvor hotte de er [:D]
Liker androgyne, macho jenter og da, blir jo samme typen.

Mannen min[:D]

The bad boy [:)]

ORIGINAL: Thinkerbell82

Jeg liker de som er skikkelig mann, tar en i arbeidsklær forann en i dress.  Litt bad boy utsende liker jeg også[:D]. men de skla være myke som bare det på innsiden [:D]

Den sterke bad boy typen... En som er MANN ,og ikke tviler ett sekund på at han er MANN! En som ser slem ut,og som skremmer andre litt med ett litt brutalt utseende... Samtidig som han skal være kjekk,og handy.

[:D]Hey...Der fikk dere jo vite hvordan gubben ser ut,og oppfører seg.
Gubben ser nemlig ikke snill ut,er ikke gift med en som har et fløtepus utseende nei,men kjekk er han jo[:D].
En ekte MANN ,en som leker med unger,vasker gulv,snill som dagen er lang.
( Eneste aberet er i fylla da[>:] - han sovner etter 4 øl[8D][:D].)

Sambo [:D] Høy, blond, kraftig bygd, skikkelig mannfolk som ordner ut med alt og ikke er over-romantisk og fisefin [:D]

tror den som er litt fisefin[8D]
Liker at mannen ordner seg og ser BRA ut!!! og det har jeg fått å...men han kunne jo vært litt handy da...det kan jeg ikke skryte på meg at han er...for han liker ikke å få møkk på fingra[>:][8D]

Men renslig og liker å se bra ut...JA!!![:D]

Back
Topp