åssen høstjakke

Dollface

Forumet er livet
VIP
har du?

Sliter like mye hvert år - og dasser som regel rundt i en rød hellyhansen jakke, ala "friluftsmamma med mangel på fantasi.."  Friluftsmamma er jeg ikke, men fantasi mangler jeg..

såeh.. noen som har noen hotte tips?

turkis helly-hansen [8D]

ORIGINAL: 3xS

turkis helly-hansen [8D]

for variasjonens skyld lissÅm [8D]

Ei grønn jakt jakke som er vanntett , fikk den av samboer. Den bruker jeg når vi er ute i skogen . Ellers så har jeg to sorte kåper jeg bruker til å gå i byen etc....
Vi sparer penger nå til husbygging[:D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: 3xS

turkis helly-hansen [8D]

for variasjonens skyld lissÅm [8D]

hehe, er det jeg bruker [8D]

ellers bruker jeg skinnjakka mi.

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

Lilla Bergans jakke [:)]
dette er min i år! helt super! har buksen også. den er svart[:D]

og den er jo superbillig også!! [:D][8D]

hvor mye koster settet??? Altså, bukse og jakke til sammen?? Var jo skikkelig fint (selv om vi egentlig sparer penger)

ORIGINAL: EvaPeva

hvor mye koster settet??? Altså, bukse og jakke til sammen?? Var jo skikkelig fint (selv om vi egentlig sparer penger)

tror jakken koster 3999,- og buksen koster 1799,- hos G-sport..[:)] husker ikke helt, men tror det var det de kostet[:)]

dyrt men regner med kvaliteten er deretter og. Tror jeg og samboer skal ha en liten prat når han kommer hjem fra sjøen he he [:D]

skjekket med g-sport nå.. jakken koster 2999,- og heter Siljan Lady. Buksen heter Rask Lady og koster 1799,- [:D]

jeg er SUPER fornøyd med det. Gikk Besseggen med det settet i regn og vind og ble ikke våt eller kald[:D]

ikke sjans i havet for at jeg skal gå besseggen altså [:-]

skal ha en høstjakke jeg kan svinse rundt i byen på shopping i.. [:D]

Har bare min supergode softshell jakke jeg[:)] Hvit (veeeldig praktisk) bergans! Den var ikke ille dyr heller, og er veldig fin[;)]

Back
Topp