åssen er det med betaling hos tannleger?

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
må man betale med engang eller har noen tannleger en nedbetalingsplan? for folk som ikke tjener såååå mye penger.
fordi det er jo veldig dyrt

[:D]

Betalte 1100 for å fikse opp en gammel fylling går jeg, så dyrt er det ja!!!!! Vet ikke om det er mulig å få det på avbetaling, da må du nok avtale på forhånd iallefall. Jeg kjøpte en gang briller på avbetaling, men da var det brillebutikken som hadde avtale med Cresco, så i praksis var det en rentefritt lån hos cresco jeg fikk.

for vis det er en del man skal fikse på så blir det veldig dyrt

Jeg har det hos min tannlege... får betale ned i mitt eget tempo[:)]
Men tror ikke det er vanlig.... jeg går jo hos en lokal bygdetannlege[8D]

For noen år siden gjorde mannen min det hos sin tannlege. Kom jo på nesten 40000...
Men både moren og faren hans bruker også den samme tannlegen. Hadde sikkert litt å si [;)]

noen tannleger er vel mer "greie" enn andre..
jeg har alltid måttet betale alt på en gang.. enten det var tusenlapp eller 5000..
fikk regning ene gangen men alt måtte betales innen ei uke.

Du kan få et prisoverslag så blir dere enige om et beløp du betaler i mnd,vi hadde vertfall den løsningen med våre pasienter som fikk en regning som var over det "normale" [:D]

Lurer på det samme, må ut med 5000 neste gang og det er mye penger for meg i hvertfall [&:]
Tannlegen jeg går til, har faktura ordning da så det hjelper litt i hvertfall.

ja jeg må nok ut med litt. prøvde å ringe tannlegen som er rett over veien hos meg. men hun tok ikke telefonen så jeg sendte henne mail . håper hun har det.. jeg har så lite i lønn pluss at jeg er alene med sønnen min

Kommer sikkert an på klinikken du bruker? Vet de har avbetalingsplan på tannlegeklinikken jeg bruker iallefall [:)]
Synd det skal være så dyrt med tannlege - alle andre helserelaterte behandlinger har jo egenandel.... :o

ja det er veldig dumt at det er så dyrt..
mange som ikke gidder å gå til tannlegen pga det.

Back
Topp