åpning

Skadefryd

Andre møte med forumet
Er det trygt å ha sex selv om man har 1 cm åpning?
Er vel når slimproppen har gått at det kan komme bakterier og slik? Eller?

[:)]

det tør jeg ikke svare på,men jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen.[8|]

Det kommer ann på hvor langt du er på vei. Sedcellene inneholder et hormon som kan starte fødslen og spesielt når livmormunnen ligger "åpen". Om det er lenge igjen til termin er det kanskje lurt å la det være.

har ikke hørt noe om at det ikke skulle være trygt, og den som har gitt deg beskjed om at du har en cm åpning burde i såfall også sagt at du ikke skulle ha sex hvis det kunne være farlig.. vet ikke om jeg ville tenkt så mye på å være avholdene (med mindre du har en god stund igjen til termin..)

Man kan jo sette igang fødselen med å ha sex på slutten, så det er vel greit å ha hvis du nærmer deg termin. HVis det er lenge igjen, så skal det vel heller ikke være farlig, siden man oppfordres til å ha sex i svangerskapet. Jeg tror du hadde fått beskjed dersom du ikke skulle kunne ha det!!

Ring føden og spør hvis du lurer veldig!!

Lykke til! Klem, M

tickeren er ødelagt ser jeg, men har bare 1 uke igjen til termin, så ting kan skje heller før enn siden for min del :)
Var mest bekymret for infeksjon og slik, men stemmer jo at legen burde sagt ifra om det var fare for det.

Jeg hadde nok holdt Meg...

bare å kjøre på[;)] kan hjelpe på d no..lykke til..håpe d skjer nokka snart.me mæ å[:)]

Back
Topp