åpen gård

Tine09

Forelsket i forumet
Idag var mini, mannen min og jeg på åpen gård. Mini storkoste seg masse masse! Hvinte som bare det da han fikk hilse på sauene! Han klappet (og lugget....) flere av dem og en heldig sau fikk til og med en kos! Grisene var også veldig morsomme, spesielt den våte snuten (eller tryne heter det kanskje..)!

Dagens høydepunkt for mini (og meg og!) var da mannen min ble angrepet av en sinna hane! Mini skrattlo!!! Det var visst ordentlig morsomt å se pappa bli hakket på!

Så åpen gård anbefales på det sterkeste!!! Kjempekoselig familie-utflukt!!! [:)]

Vi er på gård 24/7 vi [;)]
OA synes de store kyrne er litt skumle enda.. men det kommer seg [:D]

Vil også gjøre det en dag[:)]Kan jeg spørre hvor dere var?Jeg har sett etter noen her i nordre akershus,her er det masse gårder så burde jo være noen[8D]

Vi har forresten kuer utafor vindua her,jorde rett inntil tomta,og jeg GRUER meg til de skal hentes inn igjen!Er så kos å ha de tassende rundt der ute,kommer helt inntil og stirrer på oss[:D]

Vi var på Bogstad gård i Sørkedalen (Oslo...). Kjeeeeempekoselig!!! Virkelig superfint der, idyllisk park og alt mulig. De arrangerte lystleir der også idag så da fikk vi også med oss kanonskudd og diverse. Så da fant vi også ut at mini ikke er skuddredd! [;)]

ORIGINAL: rai

Vil også gjøre det en dag[:)]Kan jeg spørre hvor dere var?Jeg har sett etter noen her i nordre akershus,her er det masse gårder så burde jo være noen[8D]

Vi har forresten kuer utafor vindua her,jorde rett inntil tomta,og jeg GRUER meg til de skal hentes inn igjen!Er så kos å ha de tassende rundt der ute,kommer helt inntil og stirrer på oss[:D]

Tror det var på Eidsvoll i helga...!

ORIGINAL: ruth_85

Vi er på gård 24/7 vi [;)]
OA synes de store kyrne er litt skumle enda.. men det kommer seg [:D]

Samme her, men vi bor ikke der enda, bor 5 min unna. Venter på at det skal bli ledig hus til oss...
Så her er han vant til ku, gris, sau, hest, hund, katt og høner! [:)] Her er det nok grisene som er skumle, de bråker så mye... [:-]

ORIGINAL: Tine09

Vi var på Bogstad gård i Sørkedalen (Oslo...). Kjeeeeempekoselig!!! Virkelig superfint der, idyllisk park og alt mulig. De arrangerte lystleir der også idag så da fikk vi også med oss kanonskudd og diverse. Så da fant vi også ut at mini ikke er skuddredd! [;)]

Dit skal jammen meg vi ta oss en tur snart også! :)

Vet ikke om noen på øvre romerike, men hvis dere bor ved gardermoen er det åpen gård på Losby i Lørenskog. Det tar ca 20min i bil, og er veldig koselig der. Gode turveier inn til vann hvis man vil etterpå, og veiene passer til barnevogn.

ORIGINAL: harmoni

Vet ikke om noen på øvre romerike, men hvis dere bor ved gardermoen er det åpen gård på Losby i Lørenskog. Det tar ca 20min i bil, og er veldig koselig der. Gode turveier inn til vann hvis man vil etterpå, og veiene passer til barnevogn.

Der var jeg i sommer [:D] Min far og hans kone bor i Lørenskog, så vi tok oss en tur dit og gikk inn til badevannet der inne.. Kjempe nydelig der!!

Så gøy. Er sauer, høns, kuer og griser i nærområdet der som mamma å de bor [:D]

Aksel sier dæææææ hver gang han skjønner kor vi er når bilen stopper [:D]

Back
Topp