åpen ductus

Bruker817kos

Forelsket i forumet
noen som har lukka den med inngrep? vesla skal det i morgen. gruer meg så jeg er kvalm! hun har reagert på kontrast veske før med feber, og hun må ha det i morgen også...

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Trenger vel ikke si så mye jeg, men masse, masse lykke til i dag! [:)] Går nok strålende! [:)]

takk[:)] gruer meg så jeg spyr![&:]

Sønnen min lukket den i 2006 og det tok nøyaktig 20 min fra de gikk inn til han kom ut igjen :) er heldigvis en veldig liten og enkel prosedyre.

Men seff. ikke noe gøy at noen skal operere på ens eget barn :)

Masse lykke til!![:)]

prematur-jenta mi slapp det.. men to andre barn på avdelingen måtte det.. innmari kjapt gjordt.. de er veldig rutinerte de som gjør operasjonen.

Selvfølgelig er du nervøs.. er jo pittelille babyen din.. 

Ønsker dere lykke til!  Og håper du klarer å roe deg litt.  (selv om jeg forstå såå godt at det er vanskelig)

Jeg har selv gjort det. Som 5 åring! Hehe [:)]

Det gikk veldig bra! 2 dager etter operasjonen var jeg et helt nytt barn og var ute og lekte.

Skal tenke på dere!! Det går så fint [:)]

hørte det kunne ta noen timer, og i værste fall så måtte de operere. 10% av de dem har tatt har måtte opperert. hvor mange kg var sønn din Ella84? vesla er 5,7

takk[:)] håper det hjelper på flaske spisinga hennes. for hun nekter å ta mer enn mellom 20 og 50, så resten må gis på t-skje eller fast føde. så mulig hun blir for sliten pga ductus?

Han var 900 g den gangen.... og da opererte de han på nyfødtavdelingen.
Kan jo hende det tar lengre tid når de er større. Det kjedelige for han er at det som den gang var et bitte lite arr vokser nå med han, så er ikke så fint. Men han har også operert for brokk for et år siden og det er blitt veldig fint [:)]

er det på riksen dere skal?

ORIGINAL: Ella84

Kan jo hende det tar lengre tid når de er større. Det kjedelige for han er at det som den gang var et bitte lite arr vokser nå med han, så er ikke så fint. Men han har også operert for brokk for et år siden og det er blitt veldig fint [:)]

riksen ja[:)]

ORIGINAL: Ella84

Slik er det med jentungen også, og det ligger rett over puppen og brystvorten, så brystvorten er skikkelig missfarget. Er redd det virkelig kommer til og plage henne senere. [&o]

Men heldigvis pleier de ikke operere der hun ble operert, så det slipper dere nok prematurmor! [:)]

Hos mini har de gått inn i rett under skulderbladet på ryggen.
Men de gjør det kanskje bare med sånn kikhulsoperasjon nå for tiden.

Min lille sønn lukket den kirurgisk da han var ca 14 dager gammel og rett under en kilo tung. Visstnok en veldig enkel prosedyre, og det hele var vel over i løpet av en times tid. Det ble gjort inne på nyfødt intensiven. Det gikk veldig bra. Forstår veldig godt du er nervøs, slik er vi bare :-) Masse lykke til!

Back
Topp