åpen barnehage

*smilet*

Gift med forumet
Vi tenkte vi skulle prøve dette i dag. Eneste jeg lurer på er om han kanskje er for liten for det, selvom det er fra 0-3 år :)

Noen her som har vært på det og hvordan var det? :D

Vi har vært en gang da han var 4mnd.. Fikk selvfølgelig ikke noe utbytte av det da, men skulle se, hehe[:)]
Nå som de små kommer seg litt rundt så tror jeg det går helt fint å være i åpen bhg, se litt nytt[:)]

Er i åpen barnehage hver mandag, Helene ELSKER det. Hun koser seg kjempe masse i lag med de andre barna, og er faktisk en del på hennes alder der. Men de andre ungene synes hun er kjekk også. Anbefaler på det sterkeste!

Jeg har tenkt å begynne å gå i åpen barnehage nå, for hun blir helt vill og glad hver gang hun treffer andre barn [:)]

Kjempe kjekt å være i åpen barnehage syns jeg. Bra både til mor og barn å være sosial:) 

Åpen bhg. faktisk... Har jeg aldri hørt om...

ORIGINAL: ta|ie

Satt akkurat å tenkte: "hva ER åpen barnehage!?"

[8D]

For dere som ikke vet, så er åpen barnehage (her i allefall) en "barnehage" for mødre(fedre) og barn som er åpen en gang i uken i regi av kommunen. Det er helt gratis å reise dit, og er veldig sosialt både for foreldre og barn.'''

Her så har vi en samlingsstund i løpet av dagen med dans, sang og lek, deretter er det lunch der man har med niste selv, men får drikke og lapper gratis. Kjempe hyggelig!

ORIGINAL: MorStine

For dere som ikke vet, så er åpen barnehage (her i allefall) en "barnehage" for mødre(fedre) og barn som er åpen en gang i uken i regi av kommunen. Det er helt gratis å reise dit, og er veldig sosialt både for foreldre og barn.'''

Her så har vi en samlingsstund i løpet av dagen med dans, sang og lek, deretter er det lunch der man har med niste selv, men får drikke og lapper gratis. Kjempe hyggelig!

Så koselig! Skulle ønske det var noe sånt her også [:)]

ORIGINAL: tigerbebis

Så koselig! Skulle ønske det var noe sånt her også [:)]

Veldig ofte så er det drevet av menigheten også, så det er jo bare å sjekke opp med både kommunen og menigheten i nærheten. De har det veldig mange steder, så det er godt mulig de har det i nærheten av deg også [:)]

Vi har bare vært en gang foreløpig, men både jeg og snuppa synes det var veldig kjekt, så vi skal nok gå flere ganger[:)]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: ta|ie

Satt akkurat å tenkte: "hva ER åpen barnehage!?"

[8D]

Eg også, trur ikkje me har sånt her[8D][&:]

Det stemmer.. Her i vår bydel er barnehagen åpen hver da :D Var kjempe kjekt.. Var faktisk flest fedre der :P

ORIGINAL: *smiley86*

Det stemmer.. Her i vår bydel er barnehagen åpen hver da :D Var kjempe kjekt.. Var faktisk flest fedre der :P

Ååå..Her er det som regel ikke et mannfolk i syne.. Bare mammaer..

Jeg er i åpen bhg m gutten min hver torsdag, da har de sånn "babydag" der:) Altså alle under ett år. Det synes jeg er kjempegreit! Lillegutt har masse utbytte av det. Han får "treffe" andre barn og utforsket nye leker enn de vi har hjemme, og skikkelig storkoser seg. Bruker ikke dra ellers, for da er det mest større unger der og mye mer bråk og en helt annen atmosfære der, enn når det kun er småbarn:)

Og så er det jo veldig mange trivelige mennesker der man kan komme i kontakt med:)

Back
Topp