ånei :/

Veron

Glad i forumet
Tenkte siden jeg var i OK brukende form så skulle jeg gå på trening med hunden min, for jeg må jo utnytte og være i god form. hehe

Gikk på trening og sprang mye når vi var der, jeg var jo trossalt i super form, ikke kvalmen, ikke uggen eller noe:) (trodde jeg)

Når jeg skulle kjøre hjem etter treningen kjennte jeg at jeg ble sykt kvalm, og kjennte at nå spyr jeg snart. Så det første jeg gjor når jeg kom inn dørene her hjemme var og fly på toalettet for og spy! :/ var kansje ikke i så god form likvell som jeg trodde. haha

Uffda, hehe.. men var jo bra det kom etter trening da og ikkje mens du holdt på :) :)

Hehe formen min kommer og går. Synes veldig synd på meg selv i dag tidlig når jeg hadde sminket og stesjet meg så fin før jobb. Ble kvalmere og kvalmere og måtte til slutte kaste opp. Maskara overalt og jeg følte meg ikke fullt så fresh lenger:( :(
Men når jeg kom hjem igjen fra jobb var jeg kjempe fin og fikk tatt meg en real treningsøk..uten oppkast:P hehe

åå jente du skremte vannet av meg nå:P vel kvalmen den kan slå til som lyn fra klar himmel jeg går vel å venter litt på den selv, men hører om så mange som har blitt så grusomt kvalme så det gjør ikke noe om den lar vente på seg :)

åå jente du skremte vannet av meg nå:p vel kvalmen den kan slå til som lyn fra klar himmel jeg går vel å venter litt på den selv, men hører om så mange som har blitt så grusomt kvalme så det gjør ikke noe om den lar vente på seg :)

Hehe ja tenkte på det etter jeg hadde delt innlegget at med overskrifetn "ånei" kunne høres mye verre ut enn det faktisk var ;) hehe

aff det er grusom... prøver alt for å skjule kvalmen min på jiobb... gosh...

men en dag av gangen !

! du søte lille vakre skapning : du kan ikke lage slike overskrifter vettu, folk blir skremt! :rolleyes:

Håper kvalmen gir seg til deg

Det har ikke blitt mye trening her heller.. Kvalmen kommer snikende hver gang..

aff det er grusom... prøver alt for å skjule kvalmen min på jiobb... gosh...

men en dag av gangen !

! du søte lille vakre skapning : du kan ikke lage slike overskrifter vettu, folk blir skremt! :rolleyes:

Håper kvalmen gir seg til deg

Hehe nei oversikriften her var vel ikke helt bra:P hehe

Back
Topp