ånei...

¤Celti¤

Elsker forumet
ånei ånei ånei...var på do i sted og i trusa lå en liten rød, slimete klump...har jeg mista allerede........?[:(]

Uff, får ikke håpe det!!!

Var blodet veldig rødt, sånn friskt blod??

Har du hatt smerter? Hvor langt er du på vei?

Vi får håpe på det beste. Ta kontakt med legen eller legevakta så får du sjekket det.

Det var liksom en bitteliten flekk på størrelse med ei ert, men det var ikke så mye blod..Litt blod og litt slim...Er bare 6 uker på vei så...

hvor langt er du på vei da?

trenger jo ikke være noe galt, kan være litt blod som er igjen som må ut siden du ikke er lenger på vei, visst det ikke gir seg eller kommer mer kan du jo ringe jordmor eller legen....

får for all del ikke håpe på det verste!

masse lykke til!

Hvordan går det med deg???
Lykke til [;)]

He he[:)] Jeg tror faktisk at dette gikk bra[:D]Blødde litt i går, kun friskt blod, men ringte legevakta å de mente at det var pga at det festet seg!! *Lykkelig*
Dessuten har den kjente morgenkvalmen begynt å melde seg....[:'(] Men tar det som et godt tegn på at alt er i orden!

Det var godt å høre at du har blitt litt kvalm da! Er vel ikke vanlig å bli glad for det vel.... Jeg mistet i høst, det startet med litt utflod, og tiltok ganske fort. Et døgn senere hadde jeg ordentlig blødning og rielignende smerter. My kraftigere enn mens smerter.[:(] Måtte ta en ul for å sjekke at det ikke var igjen rester. Kjedelige greier, men sliik er det bare noen ganger. Jeg hadde nok bedt om en UL for å se at alt er ok. Håper at plagene dine er et tegn på at det går bra. Jeg mistet alle tegn til graviditet veldig fort, brystene ble helt vanlige igjen dagen etter, og når jeg tok en test gjorde den ikke utslag.. Du kan jo også ta en test. Lykke til i bøtter og spann!![:)][:)][:)]
Jeg krysser fingrene for deg.

Uff får håpe ikke det[:(]
[:(]Stor trøsteklem fra meg!

Back
Topp