åj åj åj..

missme86

Betatt av forumet
Nå i helgen, har lillemann sovnet halv åtte på kvelden å våknet kl 23-24 å vært urolig heeele natten gjennom. Er urolig, nytter ikke gi flaske, smokken spytter han ut etter en liten stund, så gråter han, setter seg opp i sengen, babler osv osv. Dette er skjedd to netter nå på rad og det har vært lite søvn å hente, han kan sovne for to timer, men så våkner han å styrer slik resten av natten, er det noen som opplever dette eller har opplevd det? Han går på astmamedisin nå og har gjort det i 5 uker, og i noen tilfeller kan barn få store søvnvansker etter 4-5 ukers bruk, så vi lurer på om dette har noen sammenheng. Skal til lege i morgen, så da får vi høre om dette kan være tilfelle, kanskje bytte medisin.
Om ikke, så trenger du ikke kommentere ;-)

Vi hadde 4 netter hvor lillejenta satte seg i senga og bare skrek... flere ganger om natta. Har begynt å roe seg nå (heldigvis) hvorfor aner jeg ikke. Men tenker tenner (eller voksesmerter?) Har ikke noe erfaring med våkennetter i forbindelse med asmamedisin, men legen har sikkert noe svar Lykke til ;)

Ikke astma
Men har sånne netter. I natt f.eks. Jeg har sovet  3 timer.
Tenner!!!!! Og til kvelden får han paracet før han blir lagt, om han trenger eller ei. Han får så vanvittig vondt når de kommer. Akuratt som søstra si. Sikler som en tulling også :/

Tusen takk for svar allesammen :-) Vet dere hva? I går kom det 4, FIRE tenner ut samtidig! To hjørnetenner oppe og to tenner nedem han sikler sinnsykt mye!

missme86 skrev:
Tusen takk for svar allesammen :-) Vet dere hva? I går kom det 4, FIRE tenner ut samtidig! To hjørnetenner oppe og to tenner nedem han sikler sinnsykt mye!

Wow, stakkar! Da er det ikke rart han har vært urolig! Får håpe det blir mer søvn på dere fremover :)

Ja jeg håper nettene fremover blir fine :-) I natt var han kun våken EN gang, hurra :-) Måtte det vare ;-) men er fortsatt litt urolog på kveldene før han sovner dypt inn, men er antagelig pga tennene tenker jeg.

Sannheten skrev:

missme86 skrev:

Wow, stakkar! Da er det ikke rart han har vært urolig! Får håpe det blir mer søvn på dere fremover :)

Har hatt det sånn hver natt i flere måneder vi nå. Tenner, tenner og atter tenner. Han har nå 8 og flere presser på.
Jeg drømmer om den dagen tanngarden er fullstendig.. :-)

missme86 skrev:

Uff stakar:(
Snuppa mi driver å får 4 samtidig nå hun også (alle 4 er oppe), to har kommet igjennom og de to siste er snart ute. De har vært kjempe treige, så plaget henne i flere uker...
Så har vært dårlig med søvn de siste ukene:/

Back
Topp