åhhhhhhhhhhhhh

rosenjenta

Glad i forumet
Har så lyst til å ta en test!!!!! men det er 5 dager igjen :( eller snart 4 da. Hvis jeg er gravid.....kan jeg teste positivt allerede nå???

Du KAN det, men lite sannsynlig. Det bør gå en eller to dager over IKM dag. Men herregud jeg skjønner deg, vet akkurat hvordan du har det.

Tålmodighet....ka e det????

ja, huff. Vet du om festesmerter gir seg etter noen dager?

Vi ligger omtrent på samme dag vi og jeg kjenner igjen følelsen... Men denne mnd orker jeg rett og slett ikke å stresse i disse
dager, jeg blir bare så ufattelig skuffa den dagen mensen kommer. For det gjør den helt sikkert (hos meg altså)...

Og jeg skal fortelle deg at tålmodighet er ikke min største side. Men jeg orker ikke teste denne mnd hvis ikke det går langt over
tida da... Men det kan jo hende at når dagen kommer at jeg ikke klarer å la vær alikevel... Hehe

Vi får prøve å la vær å teste enda... Hvis jeg tester nå så vet jeg at jeg bare sier til meg selv når den er negativ at det er alt for
tidlig og lager bare enda større forventninger til seinere neste uke...

Har du noen symptomer?

Jeg har i grunn ingen. Jeg har litt vondt i ryggen ,men det kan vøre andre årsaker til det og så har jeg vondt i magen, rundt der
blindtarmen er, men ikke noe anna sted. Har hatt murringer for 1 uke siden. Og så er jeg varm, vanligvis fryser jeg bestandig,
men ikke nå... Kanskje det er noe kanskje det ikke er det!

Bonus hvis det er graviditet i gang for da slipper jeg ny utredning som forøverig begynner 6 oktober...

Shit denna blei lang

krysser fingrene for at det er en spire hos dere begge to. lykke til med testinga[;)]

Jeg skjønner deg bare SÅ godt...Går bare rundt å kikker i skapet og lurer på om jeg bare skal gjøre det...men prøver og vente til den 30.9[&:] For som regel kommer mensen rett etter jeg har tissa på pinnen ja...[:@]

Sikkert veldig vanskelig å vente,men husk: Den som venter, venter ikke forgjeves[:)]
Du må bare være tålmodig og heller vente i spenning.. så skal du se dagene flyr[;)]

ja er ikke det typisk Rabbelure...

Ja håper at det hjelper denne gang Tullo87... Har ikke store trua da...

Det har egentlig gått bra helt til i kveld. ER UTÅLMODIG NÅ!!! Kan teste 28 , men kanskje jeg burde vente litt. Skjønner ikke helt hva det var det jeg kjente dagene etter lh stigningen. Var veldig vondt en dag( el. dagen) også nå har det gitt seg. Da jeg gikk på p pillen så hadde jeg VELDIG vondt i brystene før mensen, men etter jeg sluttet så har jeg ikke hatt noe vondt. Da jeg tok p pillene var det så vondt å gå uten bh at dere aner ikke, hehe. Sorry alle detaljer!!! Er det selve brystvorten som skal bli litt øm?? Jeg har kanskje litt vondt når jeg kjenner etter, men det er sikkert pga av all klemmingen siste dagene . hahahahah [:D] Blir smårar av dette. Obs klokka snart 01 ja, tiden går fort i godt selskap heter det vel. Jeg angrer ikke på at jeg meldte meg inn på dette forumet. Det er så koselig og godt å ha noen å spørre om råd. [:)]

Helt enig der ja... Begynner å bli trøtt nå, men gidder ikke legge meg!!!

Jeg kjenner over hode ikke at mensen skal komme... Pleier å få ømme pupper... Men de er små som pokkern enda og
det er bare noen dager til IKM... Vet ikke jeg... Prøver ikke å tenke for mye. Vet ikke hvilken dato det er en gang. Ser
bare på tickeren min at jeg snart kan teste... Hehe kanskje litt avslappa nå. Håper det er bra!!!

Kan teste om 4 dager både du og jeg da.......!! Har 2 tester på lur jeg, så den første blir nok brukt om noen dager! hehe.

Er vel egentlig 5 dager til trur jeg... Men jeg venter nok enda en helg hvis den ikke har kommet da så kanskje... har i
allefall 1 test liggende... Får se om den blir brukt!!!

Så lenge klarer ikke jeg å vente nei. Har jo så lyst nå, men innerst inne (godt gjemt) er jeg forberedt på at det kan ta lang tid.

Har dere prøvd lenge eller?

Nei 1 pp. Så egentlig skulle jeg bare ha holdt munn, jeg har absolutt ingenting å sutre for og klage for det er mange her inne som har prøvd lenge, men blir litt vel ivrig tror jeg.

Hehe det er gjerne i begynnelsen man er så ivrig også!!! Selv har vi prøvd i 2 år... Og har allerede hatt en utredning men pga flytting
og ny gynekolog begynner jeg med enda en utredning...

Det er vel bare å holde motet vårt oppe. Ta en mnd av gangen. Skal finne sengen jeg.
God natt da Pastella [:)]

God natt rosenjenta!!!

God morgen [:)]
Jeg kjenner meg sånn igjen. Å være tålmodig er ikke så lett når en venter på svaret. Jeg hadde symptomer 3-4 dager etter EL og var helt sikker på at det var noe på gang, men nå er jeg ikke sikker lenger. En er utrolig iverig og sikker i 1pp, det kan jeg si meg enig i. Er det selv. Det er frustrerende å gå fra å tro en er gravid til ikke annenhver dag. I går hadde jeg tro, i dag ikke. Vil tro at du Pastella vet en del om å være frustrert. Jeg prøver å ikke la dette styre hverdagen sånn, og det hjelper litt nå som jeg har en veninne på besøk. Har ikke fortalt henne noe fordi jeg ikke er så sikker som jeg var for noen dager siden. Det er lettere å la være nå kjenner jeg. Jeg tror kanskje alle symptomene har vært en feilberegnet EL, selv om jeg aldri har hatt så tydelige smerter. Kanskje jeg ble så bevist på å kjenne etter symptomer på graviditet at jeg kjente heller var EL. Lurer litt på det, men vi får se. Jeg prøver bare å dempe meg litt og ikke rope mere at jeg tror jeg er gravid [;)] Lykke til begge to og ha en fin dag [:)]

håper det går bra denna gangen. lykke til[:)] jeg har prøvd i over ett år, men det går vel bra til slutt med meg og. ..

Back
Topp