åhhhh

mittførstebarn

Forelsket i forumet
nå er jeg sååå drit lei av å være kvalm, når gikk kvalmen over for dere?
huff litt fælt å bli irritert også, for det er jo en utrolig fin grund til at jeg er kvalm,
men fungerer jo ikke i hverdagen når man er sånn[:'(]

Har ikke vært noe kvalm jeg.. [8D]

Men sist så var jeg kvalm fra jeg passerte 6 uker til jeg var nesten 14... [:'(] Det var pyton!
Har du prøvd akupunktur?

såpass ja[:'(] huff det er ett ork altså.
nei har ikke det, skal det funke?

jeg var kvalm i noen uker men gikk over for ca en uke siden (er nå 11 uker)
får håpe det går over snart for deg også, er ikke noe deilig å ha det sånn[:'(]

takk for svar[:)]
jaja da får men vel bare vente å se hvor lang tid det tar før det blir borte da[:'(]
men det er vel verdt å gå å være kvalm noen uker vis man tenker på hva som kommer til verden om ca 9 mnd[:)]

Er kjempevanskelig å tenke på den fine belønninga man får for strevet, mens plagene herjer som verst..
Men om du er veldig plaga, hør med legen eller apoteke. Er noen reisesyketabletter som skal være veldig gode mot sv.skapskvalme.
Håper du bli bedre snart[:)]

HOFF!
ja er slitsomt.. med førstemann varte det fra uke 6-14, nå startet det i uke 3..roet seg i uke 9.. er uke 10 nå..så vi får se..det kommer og går enda, men sjeldnere.. og mest ifm litt forlenge siden mat/væske-inntak eller sliten.

hva skulle man gjort uten dere på bv, utrolig mye bra svar man får her inne[:)] tusen takk[:)]
jeg har faktisk vært bedre i dag[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
så da håper jeg det fortsetter sånn[;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Jeg har vrt elendig form siden uke 6..Kvalm og kastet opp masse.. Klarte ikke tenke på mat engang[:'(] Eller drikke for den saks skyld..

Fikk akupunktur denne uken, og formen er bedre..Har spist og drukket og beholdt det[:)] Er fortsatt kvalm og uvel, men det kommer og går nå..er iallefall bedre[:D] Har til og med smakt på en smågodt idag[8D] Kunne jeg ikke drømt om for noen dager siden!!

Så plages du veldig, er akupunktur absolutt verdt et forsøk ja [:)]

Back
Topp