åhhhee blåse ut litt!

HøNsElOvIsA!!

Glad i forumet
var på fest lørdag hvor sambo klarte ramle å knekke foten.. stakkar [&:] var med han til å fra legevakt natt til søndag, å i dag dro han på skolen, jeg skulle fikse lege å røntgen.. jeg stod opp med to små, kjørte de i bhg, tok stallen med 20 hester, ringte lege, hentet sambo på skolen 30 min unna, kjørte til lege, til røntgen, og til sykehus som er over en time unna.. tok han m hjem, hentet unger, laga middag, vaksa klær, støvsugde, smurte matpakker til unga og han , han sov.. han sov fra vi kom hjem kl 17 til 2030-- stod opp måtte ha hjelp, dusja å la seg igjen.. i mellomtiden hadde jeg dratt over gulva og rydda bort x antall klær.. jaaa jeg veit han har vondt.. ååå så uretferdig jeg er men jeg er å sliten!!!

sa det til han i stad, unnskyld var svaret så la han seg! skjønner at jeg er teit assa menne

1 paracet har han tatt siden lørdag bare så det er sakt, så så vondt er d vel ei.. men ser jo selv at jeg er ego, er jo synd i han, så sorry[&:]

Skjønner du er sliten, men ville IKKE maset på mannen om det.

Jeg ville latt han sove og hvile.

Men som sagt skjønner jeg du er sliten,
kan du ikke be om litt hjelp fra venninner eller familie?

God bedring til mannen og masse energistøv sendes din vei[:)]

Jeg er litt i din manns situasjon. Jeg ble operert på onsdag, og sover mye. Jeg sitter mye bare å glor ut i lufta, orker ingenting.

Jeg forstår at gubben er sliten, men sånn er det nå. I gode og onde dager...

ORIGINAL: Labambie

Jeg er litt i din manns situasjon. Jeg ble operert på onsdag, og sover mye. Jeg sitter mye bare å glor ut i lufta, orker ingenting.

Jeg forstår at gubben er sliten, men sånn er det nå. I gode og onde dager...

biter d i seg å smiler vidre :) elsker han jo :) sorry assa!!

en brekt fot er ingen unskyldning for å ikke hjelpe til. Jeg har operert foten og var i gipst i 6 uker. jeg klarte nå å ta oppvasken samme dagen jeg kom hjem fra sykehuset. ja, det er synd i han at han brak foten, men han kan vell hjelpe til. Jeg hadde blitt drit sur om det har vært her.

Misforstå meg rett, jeg forstår MEGET godt at du er sliten! Har selv pleid for mannen da han var alvorlig syk og til og fra sykehuset en periode...

Skal jeg gi deg trikset og fasiten? [8D] Ikke gjør så mye! Gjør KUN det som er aller mest nødvendig, hvis ikke blir du innlag på psyk innen helga...

Misforstå meg rett, jeg forstår MEGET godt at du er sliten! Har selv pleid for mannen da han var alvorlig syk og til og fra sykehuset en periode...

Skal jeg gi deg trikset og fasiten? [8D] Ikke gjør så mye! Gjør KUN det som er aller mest nødvendig, hvis ikke blir du innlag på psyk innen helga...

eller gjør det mannen har kommet til å gjort hvis det var omvendt [8D]

jeg skjønner jo at han har vondt, men jeg å blir jo sliten.. det har ikke vært ett så mye som hei har du d bra i dag, enda jeg har flydd verden over.. men d finnes alltid værre ting, å vi lever begge to, så vi smiler vidre ;)

Eg trur eg hadde putta litt meir piller i min mann[;)] Og så MÅ du jo ikkje støvsuge, vaske og alt sånt? Når berre ein av oss fungerar her i huset, blir alt sånt nedprioritert og middagen blir veldig enkel osv. Lykke til, det er ikkje kjekt å føle at du må gjera alt sjølv, det veit eg alt om!! Håpa han kjem seg fort på begge beina igjen[:D]

Back
Topp