åhh...Hjelpes...

MariaKA

Elsker forumet
Jeg endte opp med en del hemoroider etter svangerskapet, og i morgen skal jeg på gastrokirurgisk avdeling på sykehuset for undersøkelse - Rectoskopi... googla det litt nå for å se hva jeg egentlig skal på...

dette sier bl.a nettdoktor.no: "Undersøkelsen hører ikke til de mest behagelige"

Åh... nå gruer jeg meg skikkelig...

*jaiks* [&:]

Masse lykke til snuppa!!!!!![:)]

ORIGINAL: KathMor

går nok veldig bra[:)]

Nei det er nok ikke det morsomte du har gjort, men de skal nok ikke titte så langt opp hvis det bare er snakk om hemoroider, de sitter jo som regel helt i endetarmen [:-][8|]

Hemmorider sitter ikke lagt inn. Så det går nok bra. men er nok ikke behagelig.

Masse lykke til. [:)][:)][:)]

Har tatt en slik undersøkelse en gang, og det gjør ikke vondt. Er mer det at man føler seg fantastisk lur der man ligger...

aiai.. Masse lykke til! Det går nok veldig fort og blir godt å bli ferdig med og forhåpentligvis så slipper du plager etterpå!
Stor klem til tøffe deg

*kremt* er ikke det omtrent det samme som gastroskopi? at du får en j.... slange oppi der nede?  auauaua sier jeg bare. jeg har hatt gastroskopi (slange gjennom halsen) og trodde jeg skulle dø. men er sikkert ikke like vondt og ubehagelig der nede. Lykke til.

nei, var en plaststang på en måte som de putta opp og blåste inn luft. Var ikke vondt, men ikke akkurat digg heller. viser seg at jeg ikke har hemoroider som legen trodde, men to sår som ikke gror - så nå har jeg kjøpt tidenes dyreste salve som jeg må bruke i 8 uker. digg;)

jeg også er plaget med sår i endetarmen etter fødselen, vill liksom aldri gro..dro til legen tidllig etter fødselen for å få det sjekka, å da hadde han et navn på det som jeg ikke husker å det var vist mange som fikk dette etter å ha født.. var vist lukkemuskelen som strammer seg noe voldsomt hver gang jeg var på do, så jeg måtte sette 5 sprøyter rundt *stjerna* å dee var så inni hampen vondt! så måtte han oppi å tøy muskelen...så sa han at hvis det ikke ble bedre måtte jeg komme tilbake! men..ehh..har enda ikke "mandet" meg opp å dratt![8D]

Trodde ikke man kunne gjøre noe med det jeg... Annet enn sheriproct...

Har selv slitt med dette (kommer og går nå "heldigvis") men i det siste har jeg begynt å lage knekkebrød med MASSE frø, og den skal jeg si dere gjør at det ikke blir så hardt! Spiser kun det og ikke brød. Anbefales:)

Så bra at han fant ut hva det var da, og at du har fått noe som skal hjelpe!! [:D]

krysser fingrene for at verdens dyreste krem hjelper noe helt sinnsykt [;)]

ORIGINAL: Marmorita

Trodde ikke man kunne gjøre noe med det jeg... Annet enn sheriproct...

Har selv slitt med dette (kommer og går nå "heldigvis") men i det siste har jeg begynt å lage knekkebrød med MASSE frø, og den skal jeg si dere gjør at det ikke blir så hardt! Spiser kun det og ikke brød. Anbefales:)

Jo, man kan operer om det ikke blir bedre! Så det nemlig på programmet" pinlige sykdommer" igår. man kan bl.a inn og sy på arteriene som fører blod til hemoroiden og da blir man bra!
Hemoriden forsvinner

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Så bra at han fant ut hva det var da, og at du har fått noe som skal hjelpe!! [:D]

krysser fingrene for at verdens dyreste krem hjelper noe helt sinnsykt [;)]

Back
Topp