åhh... blir så sint!

Heidi10+12

Gift med forumet
var ei på April som skrev noe som søvn,skriking og mat...
Sicily svarte, og trur dere ikke hu fikk høre det eller??
herregud så lævlig frekk hu dama var! blir så illevill inni meg!

her er det ei som stiller et spørsmål,
får saklig svar med fine linker hu kan lese.. og folk klikker i vinkel!![:@]

Måtte inn å sjekke, Fy F***, hva er vitsen!? Det var jo kjempe gode råd!

Er vel noen som bare har bestemt seg for å ikke høre når Sicily snakker, uansett hva hun sier. Synd, for hun har mye å komme med!

tydligvis noen som har bestemt seg for og misslike hu da!
det er synd for hu har MYE bra og komme med og veit hva hu snakker om!

Vår kjære frøken Sicily har nok bygget seg opp som et irritasjonsmoment hos mange rundt om på BV
. Hun er jo faktisk SOMREGEL veldig saklig ![:)]

Trur nok folk biter av henne hodet  fortere BARE fordi det er henne.

Hahaha, herreguuuud!

tror kanskje noen reagerer på måten hun skriver ting på innimellom.. som i tråden om bilsete.. man kan føle som man ikke vil sitt barns beste vis man har kjøpt "feil" stol.. hun er helt sikkert en bra dame, bare måten hun kan skrive på som noen ikke liker... [:)]

Så teit!!

Det var da kjempefine råd hun kom med, syns ikke hun ordla seg dårlig heller..

Sånn er d her på bv..håper bare at Sicily klarer å holde seg for god til å la det gå inn på henne[:)]

huff..dumt at det skal være sånn..

Gode dere er.. [:D]

Haha, jeg var nettopp inne og så på det, bare snek litt rundt på forskjellige -10 forum... Hadde begynt å skrive et svar, mens jeg leste resten av tråden, men så kom jeg til det. Da gadd jeg ikke svare[8D]

Jeg synes personlig det er ganske grusomt å la babyer skrike alene.

[:D] I bestefall er hun "bare klønete" til å ordlegge seg så hun virker enveiskjørt og bastant. Lar meg provosere så jeg nesten revner av innleggene hennes.
ORIGINAL: lise o

tror kanskje noen reagerer på måten hun skriver ting på innimellom.. som i tråden om bilsete.. man kan føle som man ikke vil sitt barns beste vis man har kjøpt "feil" stol.. hun er helt sikkert en bra dame, bare måten hun kan skrive på som noen ikke liker... [:)]

Oi, men OK- måtte inn på april å sjekke, og det svaret Sicily fikk var jo forferdelig usakelig. Jaja, sånt er det jo vanskelig å ta seriøst....

shit ass, snakk om å klikke i vinkel[&:]
Aner ikke hvordan hun kunne ordlakt seg annerledes.
KAnskje noe sånt: Selv om det er heeeelt greit hva alle andre gjør og alt er like bra for barna så kan man lese denne linken hvis man vil fordi den omhandler mye fint, spiller selvsagt ingen rolle om man følger det eller ikke. *hjerte, hjerte, hjerte*[:D]

ORIGINAL: Mirakelbarnet

Liiink??[:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23495185

ORIGINAL: carinasverden

shit ass, snakk om å klikke i vinkel[&:]
Aner ikke hvordan hun kunne ordlakt seg annerledes.
KAnskje noe sånt: Selv om det er heeeelt greit hva alle andre gjør og alt er like bra for barna så kan man lese denne linken hvis man vil fordi den omhandler mye fint, spiller selvsagt ingen rolle om man følger det eller ikke. *hjerte, hjerte, hjerte*[:D]

HAHAHAA

JAAA!! for da vil jo folk virkelig få opp øya sinne so innse at skrikekurer ikke er det beste for bebisen!![8D]

ORIGINAL: FrøkenH

Så teit!!

Det var da kjempefine råd hun kom med, syns ikke hun ordla seg dårlig heller..

Hehe- er visst MEG som ordla meg dårlig her, gitt! Innlegget til Sicily var saklig og greit, ikke noe i veien med det [;)]
Irritasjonen som har oppstått her kommer av at innleggene faktisk ikke gir rom for at noen mener noe annet eller praktiserer noe annet enn henne. Det kommer ganske tydelig frem! Helt fint å ha meninger, men man må kunne respektere andre sine også uten å slå ned på de med kommentarer som går på å ikke ville det beste for barnet sitt.
Så vidt meg er bekjent kommer ingen babyer med instruksjonsbok, og det finner ingen fasit på hvordan man skal gjøre alt.
Og for ordens skyld- er enig i at dersom man spør om råd, må man jo også forvente svar.

Back
Topp