åh nå er jeg så forbanna på hun forbanna teite "venninnen" min

Reduce

Forumet er livet
FAEN!!!!!!!!!!! jeg har en "venninne" som alltid maser om vi ikke kan treffes, hun er ganske slitsom så jeg pleier å si nei, men i går så sa jeg ok, hvis vi kan treffes i byn.
orker ikke ha henne hjemme hos meg for hun går aldri og hun er en sån negativ person som får andre til å bli trøtt å sliten og deppa å bare høre på stakker meg maset hennes.
i hvertfall vi avtalte å møtes kl 12 i dag, jeg har avlyst alle mine planer for dagen å treffe henne.(åpenbarnehage skulle jeg egentlig på i dag med ungene og en annen venninne) så faen får jeg en sms nå, sorry kan vi ikke ta det en annen dag, er så lei meg og deprimert at jeg ikke orker å stå opp.  EHHH HVA FAEN DA KUNNE HUN HELLER SENDT MEG EN MELDING I GÅR DA, DA HUN BEGYNTE Å SPILLE POKER. HUN HAR SOTTE Å SPILLT POER PÅ NETTET I HELE NATT OG UNSKYLDER SEG NÅ MED AT DET ER STAKKER HENNE. pga at bestemoren hennes som hun aldri snakker med er blitt syk, for noen dager siden.
vet hun lyver, greit hun er deprimert og lei seg, det er jo hun hver jævlig dag uansett, men blir så forbanna når hun søren med får meg til å avlyse alle mine planer for å treffe henen og bruke all min tid på å sitte å bare høre på hennes stakker meg maset hennes.
ahhhh forsent å gå på den åpenbarnehage ting nå og for det begynner kl 7.30...

FORBANNA MØKKA KJERRING[:@]  åhhh klikket nå for jeg har hatt litt kort lunte ang hun der lenge nå,for det er ikke første gangen hun gjør noe slikt.  så nå er det faen med nok[:@]

ahhhhh[:@]  måtte bare få ut litt sinne[:@]

Få det ut!!!

Det er vel noe av det mest irriterende jeg vet om når folk trekker seg fra avtaler i siste liten,da hadde det klikket hos meg også bare så det er sagt..
Og hvis hun bare er negativ også er det vel ikke det beste selskapet..
Neste gang sier du nei.....

ORIGINAL: Aurora&Mamman

skjønner deg veldig godt!!! har nesten samme problem med min "venninne", men det går mest på  meg meg meg meg meg... orker ikke forklare, men begynner å bli passe lei!!

skjønner du ikke orker å forklare for er hun slik hun her kjærringen jeg kjenner så er det ille, og man blir sliten bare man tenker tanken  på hvordan de er.

så kjedelig, neste gang hun spør får du bare si nei, hvis hun ikke klarer og holde avtaler, skikkelig dårlig gjort!!

Skjønner at du blir grinete!!!! Du får si i fra til henne!! At nok er nok[;)]

ORIGINAL: gnålemor

Få det ut!!!

Det er vel noe av det mest irriterende jeg vet om når folk trekker seg fra avtaler i siste liten,da hadde det klikket hos meg også bare så det er sagt..
Og hvis hun bare er negativ også er det vel ikke det beste selskapet..
Neste gang sier du nei.....

neste gang gidd jeg ikke svare, skal blokke henne på msn, og ikke svare på tlf. nå er jeg så lei at jeg spyr av hele damen[:@]

ORIGINAL: Lykke!

så kjedelig, neste gang hun spør får du bare si nei, hvis hun ikke klarer og holde avtaler, skikkelig dårlig gjort!!

hadde sakt det til henne om jeg kunne, men gidd rett å slett ikke si noe for da bare begynner hun å mase om selvmord og at det er så stakker henne osv. den samme gammle leksen som er med henne, er det samme hver gang noen sier noe som hun ikke liker.  tror jeg har skrevet litt om henne til deg på pm. 

ORIGINAL: Thothamon

hadde sakt det til henne om jeg kunne, men gidd rett å slett ikke si noe for da bare begynner hun å amse om selvmord og at det er så stakker henne osv. den samme gammle leksen som er med henne-.  tror jeg har skrevet litt om henne til deg på pm.

Ja skjønte egentlig at det var henne da, du får bare kutte hun ut, det blir jo så mye frustrasjon og sinne med sånne venniner, tenker kun på seg selv og seg selv, hun er jo tydligvis ikke intresert nok i og møte dere da?

Spiller hun poker på nett hele natta, og sover hele dagen....

hadde sakt det til henne om jeg kunne, men gidd rett å slett ikke si noe for da bare begynner hun å amse om selvmord og at det er så stakker henne osv. den samme gammle leksen som er med henne-.  tror jeg har skrevet litt om henne til deg på pm.

Ja skjønte egentlig at det var henne da, du får bare kutte hun ut, det blir jo så mye frustrasjon og sinne med sånne venniner, tenker kun på seg selv og seg selv, hun er jo tydligvis ikke intresert nok i og møte dere da?

Spiller hun poker på nett hele natta, og sover hele dagen....

ja hun spille poker hele natten og sover hele dagen. og har helt på tryne døgnrytme, men hun skylder på de teiteste tingen da.
hun er jo syklig sjalu, og han typen hennes har jo sakt han ikke orker mer men da skulle hun ta livet av seg så det kom to politi folk og tok henne med seg for da hadde hun kuttet seg opp på låret å noe greier og stått å hylt å skreket, så han tør jo ikke gå fra henne, men han er begynt å være mer ute da for å ungå henne, han jobber til 12 om natten så stikker han rett til venner etterpå og dette liker ikke hun så da sitter hun oppe til han kommer.(stakkers mann vet aldri hva han kommer hjem til, for hun sier ofte at hun ligger dø hjemme når han kommer hjem og slikt pga at han ikke er hjemme osv) så hun er ganske spesiell.
Har lenge tenkt å droppe henne, jeg er ikke vant til slike folk som oppfører seg slik.
men ble så sint nå når hele dagen ble ødelagt pga jeg var så dum at jeg sa ja.

jeg pleier ikke skrive slik om folk på nettet heller, men nå gir jeg fèn for jeg er så lei av det der.....[:@]

hadde sakt det til henne om jeg kunne, men gidd rett å slett ikke si noe for da bare begynner hun å mase om selvmord og at det er så stakker henne osv. den samme gammle leksen som er med henne, er det samme hver gang noen sier noe som hun ikke liker.  tror jeg har skrevet litt om henne til deg på pm. 

Hadde ei sånn "venninne" en gang Ho bynte og med den der selvmordsgreia osv..., sa te ho at æ visste om ei veldig fin buske og at ho kunnet ta tauet som lå i skuret. Så ho aldri igjen.....

Og ho hengte sæ ikke, lev i beste velgåanes og plage livet av nån andre[;)]

jeg også hadde en lignende venninne en gang,men jeg kutta ut,....Hun tok å sugde ut all energien jeg hadde...

Hadde ei sånn "venninne" en gang Ho bynte og med den der selvmordsgreia osv..., sa te ho at æ visste om ei veldig fin buske og at ho kunnet ta tauet som lå i skuret. Så ho aldri igjen.....

oj det var tøft sakt av deg[:D]

skjønner ikke hvorfor folk er slik jeg assa[:@]

ORIGINAL: Aurora&Mamman

skjønner deg veldig godt!!! har nesten samme problem med min "venninne", men det går mest på  meg meg meg meg meg... orker ikke forklare, men begynner å bli passe lei!!
signerer denne æ asså,,,

Sånne folk trenger først og fremst hjelp, så får man heller støtte opp så godt man kan.
Men skjønner man kan bli lei, irriterende og frustrert over destruktive mennesker.. husk at det tar på å være hobbypsykolog.

Hadde sagt fra til henne at hun burde søke hjelp og ikke ødelegge alt rundt seg i tillegg til seg selv.

ORIGINAL: lilletrampe

enig...

sign denne... utrolig irriterende..[:@]

ORIGINAL: Bens mamma

Sånne folk trenger først og fremst hjelp, så får man heller støtte opp så godt man kan.
Men skjønner man kan bli lei, irriterende og frustrert over destruktive mennesker.. husk at det tar på å være hobbypsykolog.

Hadde sagt fra til henne at hun burde søke hjelp og ikke ødelegge alt rundt seg i tillegg til seg selv.

hun får hjelp, hun går til psykolog, og sterkt medisinert.
men det som er verst er hun leter etter ting å være deprimert og stakker seg for[8|]

ÅHHH, har ei slik venninne jeg også. Blir så utrolig sliten av henne.
Så føler så inderlig med deg!!!!!!!!!!!!
Men det er jo noe som er galt med slike folk da, som suger all livskraft ut av deg, er ekstremt egosentrisk
og tror at verden roterer rundt dem!

Jeg hadde villet bruke mindre og midre tid og energi på henne. (det er det jeg gjør selv)
Ikke la slike personer forsure live ditt. For det er unødvendig at en enkeltperson skal kunne ødelegge en dag av ditt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Livet er for kort og dyrbart til det![:)][:)]

Klem til deg

ORIGINAL: mummi-mamma

ÅHHH, har ei slik venninne jeg også. Blir så utrolig sliten av henne.
Så føler så inderlig med deg!!!!!!!!!!!!
Men det er jo noe som er galt med slike folk da, som suger all livskraft ut av deg, er ekstremt egosentrisk
og tror at verden roterer rundt dem!

Jeg hadde villet bruke mindre og midre tid og energi på henne. (det er det jeg gjør selv)
Ikke la slike personer forsure live ditt. For det er unødvendig at en enkeltperson skal kunne ødelegge en dag av ditt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Livet er for kort og dyrbart til det![:)][:)]

Klem til deg

ja det er det jeg har tenkt, har klart det ganske bra til nå, før var hun her flere ganger i uken, men nå er det lenge siden jeg traff henne sist.
håper du blir kvitt din "gode" veninne. utrolig kjipt å ha slike folk rundt seg[&:]

klem[:)]

ORIGINAL: Asil

Den dagen "venner" eller "venninner" eller "kjærester" begynner å true med å ta livet av seg om de ikke får det som de vil - da er dagen kommet til å ta et oppgjør med seg selv. Orker man å være klagevegg og "snill" fordi man er redd følgene om man gjør som man vil (som man ville til normale mennesker)? Hvor lenge skal man gå på akkord med seg selv fordi et annet menneske bruker en opp? Jeg har valgt å tro at de gjør det bevisst. De VET innmari godt hva slags følelser sånne trusler setter igang hos folk, og de bruker det for det det er verdt. Du må ta hensyn til deg selv - dama trenger åpenbart mer hjelp enn hun får nå, men det spørs om hun er lydhør ennå. Og da mener jeg profesjonell hjelp. Jeg synes synd på kjæresten hennes - det må være grusomt å føle seg så låst og sperret som han må gjøre i det forholdet. Og jeg er ikke misunnelig på deg som må forholde deg til et sånt menneske.

Hadde en venn en gang som snakka om å ta livet sitt og bla bla bla. Til slutt sa jeg bare fra om at hvis det var det han ville gjøre, så kunne ikke jeg stoppe han. Det gikk ut over min livskvalitet og jeg orka det ikke mer. Da ble det slutt på det. Ser at han var et mye lettere tilfelle. Og man skal ikke kimse av tydelig ustabile mennesker. Men du må få lov til å bestemme over eget liv og hvem du vil bruke tid og energi på.

Uansett hva du gjør og ikke, lykke til! Prøv å ikke ta det innover deg. Du står ikke personlig ansvarlig for hennes valg. Håper hun får den hjelpen hun trenger for å møte dagene og medmennesker på et litt mer konstruktivt vis!

Klem til deg!

bra skrevet!!!
jeg orker bare ikke mer tull fra henne nå, i dag sa det klikk for meg og nå er jeg så forbanna at jeg orker ikke ta hensyn til henne lenger, og slite meg selv ut for henne. hun blir jo aldri fornøyd heller[>:] kommer hjem til meg og spør om mat, siden jeg ikke hadde skinke så var det ikke bra nok, så hun gikk igjen[8|],  masse sånne rare ting med henne.
Men jeg får helt vondt av han kjæresten hennes, han vil absolutt ikke ha barn med henne. og hun har lurt han nå i mange mange måender, hun later som hun går på pillen, men hun gjør ikke det. hun sier at bare ett barn kan gjøre henne lykkelig[&:] da skal hun bli lykkelig, slutte å kutte seg, slutte å sitte å ha sån annfall der hun sitter å ruger frem og tilbake menst hun hyler osv,  blir hun gravid så gudene vet hva som skjer[>:][&:]
vet jeg er slem som skriver så mye stygt om henne nå, men jeg orker rett å slett ikke mer av det der[:@] (pleier ikke si slikt om mine venner osv uten at nok er nok)

men det som er verst er hun leter etter ting å være deprimert og stakker seg for[8|]

Manisk depressiv?

Manisk depressiv?

tror ikke det, hun er sån som liker å få oppmersomhet, hun er ganske tykk og ahr blitt mobbet for det når hun var liten, når hun beynte på vidergående(da jeg ble kjent med henne) så begynte hun å syntes utrolig synn i seg selv pga hun hadde blitt mobbet litt(klart man blir lei seg, men man må jo prøve å komme seg videre i livet) Så hun var ute etter bare stakker meg sympati hele tiden, foreldrene hennes skilte seg(hun var 18 år da) og da var det gjort, hun syntes så synn i seg selv og ingen i hele verden hadde hatt det værre en hun, det var da det startet for fullt, alle trøstet henne og syntes synn i henne, men etter 1 år så bør man begynne å tenke framover, men så døde mormoren hennes etter lang tids sykdom. og da var det sørge over det i noen år og skulle ha trøst av alle.(alle har lov å sørge osv men det finnes da grenser)
og etter det så bare baler det på seg, når hun logger på msn så er det bare sån: stakker meg min niese har tatt mandlene hun var så dårlig, jeg ble så redd, stakker meg. uff stakker meg, typen min er med noen kamerater nå, hvordan kan han gjøre det mot meg? sa til hanat jeg orket ikke elve lenger hvis han ikke kommer hjem nå, stakker meg jeg har bursdag i dag og ikke alle jeg kjenner har ringt å sakt gratulerer med dagen til meg, stakker meg min far er syk, stakker meg min mor har operert nesen, stakker meg jeg er overvektig(ja da er det lurt å spise 2 poser chips, drikke 4-5  1 1,5 liter cola for dagen og masse sjokolade), stakker meg som ikke har klart å bli gravid, stakker meg for ditt og datt.

MAN BLIR SÅÅÅÅÅÅ LEI AV DET DER...[:@]

hun leiter etter ting som folk skal syntes synn i henne for og gi henne sympati osv.

Back
Topp