åh, frustrasjon!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Må bare få ut litt frustrasjon her! Blir snart (les; er blitt) gal av alle som skal ringe og sende melding for å spørre om det skjer noe snart! For nei, det gjør ikke det nei tenk! og ja, de får da beskjed når det har skjedd noe! Er greit nok at mamma og pappa ringer å maser, det har jeg liksom vendt meg til nå, da de har gjort det i tre uker allerede, men er jo en haug av tanter og annen slekt som skal sende melding/ringe osv... Utrolig koslig at de bryr seg så klart, men det går da ikke noe fortere av at de maser! (ok, sitter her og er sikkelig hormonell og lei, så kan ha noe med utbruddet å gjøre, men bah!!!)

Må bare få ut litt frustrasjon her! Blir snart (les; er blitt) gal av alle som skal ringe og sende melding for å spørre om det skjer noe snart! For nei, det gjør ikke det nei tenk! og ja, de får da beskjed når det har skjedd noe! Er greit nok at mamma og pappa ringer å maser, det har jeg liksom vendt meg til nå, da de har gjort det i tre uker allerede, men er jo en haug av tanter og annen slekt som skal sende melding/ringe osv... Utrolig koslig at de bryr seg så klart, men det går da ikke noe fortere av at de maser! (ok, sitter her og er sikkelig hormonell og lei, så kan ha noe med utbruddet å gjøre, men bah!!!)
Skjønner deg godt! Handler ofte vel så mye om hvordan de spør synes jeg:-P Fikk melding fra broren min i går: "fader! Så lang tid du bruker!" Trodde vi hadde en avtale eller noe jeg hadde glemt, også mente han bare at jeg hadde vært gravid så lenge.. Kjente jeg kokte litt da, og kunne ikke motstå å svare frekt tilbake..

Men nå skal ikke jeg klage altså.. Har fått tilbake tålmodigheten etter jm lovte meg at vi skal få til igangsetting på fredag.. Tenker mye på deg som kanskje risikerer å gå enda en uke:-( Håper tuppa di kommer snart:-)

Skjønner deg godt (fra forrige graviditet) Er slitsom med den masingen, når man egentlig har nok med å motivere seg selv gjennom dagen(ene) De får da beskjed når bebisen er her - det synes jeg absolutt mange burde være flinkere til å huske på! Koselig at de bryr seg, tenker på dere og er nyskjerrig så klart, men alt med måte..meldinger nesten hver dag er veldig "over måte" ;) :)

kjenner følelsen veldig godt !
la ut en lang forklaring og bønn på facebook og bloggen min jeg om at folk måtte slutte og mase på meg , for jeg blir snart gal !
Og etter det har det utrolig nok vært stille :D Veldig godt , spesielt siden dem begynte og mase ca en mnd før termin og nå er jeg 8 dager på overtid .
Så er lov å si i fra til folk at nok er nok :)

Back
Topp